5.3.10

244 : bunga utk apa?

ahh...semalam aku amat terkejut..

balik je dari ofis,

tiba-tiba aku di hulurkan dengan 2 kuntum bunga ros ini

mimpi apa agaknya org yg memberi itu ye???

valentine dah lepas..
birthday aku..lambat lagi..
pelik tak?
ehheheheh...
tapi aku syak...
bunga ni mesti 'dia' dpt free..
tu le pasal..dia bagi kat aku..
jgn bodek sudah..
mintak yg bukan2..
yg paling aku takut
nak mintak 'tambah cawangan'

~alahai

17 comments:

Aida Alias said...

kah kah kah... apa la ertinya 2 kuntum bunga tu ye..

JMR said...

heehehe..kalo gitu, 2kuntum bunga maknanya tmbah 2 cawangan la ye..heheh

Rozita said...

aida...sungguh ku tak mengerti

JMR---terima kasih jd follower
saya dah singgah blog awak td.
oh...jgn ler nak tambah cawangan..
sian saya kan..

aripsamat.... said...

2 kuntum bunga?...maknanye berjanji sehidup semati berdua...heheh...cewahh..positif habis...:)

Rozita said...

arip...komen yg paling aku suka :)))

thanks yea..
follower yg ke-48

SweetSour said...

waaa,romantiknya 'si dia' tu...
2 rose show that he is very love to u..Si dia nk berdua2an je..bkn nk tmbh cawangan lg ea...:)

WaQheh said...

2 kuntum bunga..sekuntm bunga penawar sekuntum lg racun..jgn salah pilih...yg pasti kedua2nya wangi..

Rozita said...

SS...hehehe..'dia' itu kansss...


WaQheh...uh..ada bunga beracun ke?

tunbegia said...

ada udang disebalik bunga ros,

salamm,

Rozita said...

tB..itu yg aku takutkan :)))

Yunus Badawi said...

Dia pergi seminar ke? Ambil di atas meja hehehe

Aku pun pernah buat mcm tu! Sayang bunga tu dari dibuang budak hotel tu. Nasib emak Adam tak cakap aku nak buka cawangan.

Rozita said...

YB..hahhahah..betul juga tu!

nahmy said...

mungkih bunga itu adalah 'bunga-bunga' kpd perkara lain?....hehehe...

blueCITY® said...

wahhhhhhhh....

mayb dari secret admire?
heeeeeee..
org dah bagi ambik jer
cuma
jangan nak paksa2 balasan kan kan

bila la ada yg nak bagi bunga gak ni
heeeeeeeeeee...

Mak Su said...

oh, kena berurutler tu, baru sedap sikit badan

mamai said...

wah kartun sama macam aku ler

Nurhayati said...

ish takkan la sampai tambah cawangan lak. romantik tak kira ada funtion ke ape.. mesti sesaja la tu..wat kelainan hihi..so sweet.