22.3.10

248 : 2 majlis

seperti yang aku janjikan dalam ntri : 247

aku akan tayangkan gambar2 di majlis yang telah di hadiri minggu lepas

gambar serba pink ini adalah di sekitar majlis pertunangan anak saudara perempuan saya..

ini gmbar hantaran dari pihak kami, iaitu pihak perempuan..serba pink. warna kegemaran pengantin agaknya

ini pula gambar hantaran dari pihak lelaki~ serba kuning.

ini ler wajah anak saudara aku yg bertunang itewww...maaf gambar tunang nya tkde, sebab tk datang...tunggu lah nnti majlis perkahwinan mereka, insya-allah 12 June 2010


mintak mahap ye...gambar yang ini mak cik pun nak enterprem jugak..pink youuu...auwww

ini pulak di sekitar majlis akad nikah Enn & Azlan..Tahniah..

Selamat Pengantin Baru...aku tk dpt menghadiri majlis perkahwinan mereka sebab sama tarikh dgn majlis pertunangan anak saudara pink itewww..so..aku hadiri majlis akad nikah mereka saje...tk sempat nak enterprem lah...sebab akad kat masjid..





5 comments:

Mak Su said...

cantik paduan warna tu, pink + yellow

mamai said...

bila la nak makan nasi minyak tu yer

fadzilah said...

cantik betul la hantaran warna pink tu kan..sape la yg bertunang tu agaknya kan!!!!!

Rozita said...

mak su~ mmg kena


mamai~ insya-allah June 12th seblah pompuan & June 13th sebelah pihak lelaki..jemput ler..


Lah~ mmg cantik. anak saudara yg bertunang. tk lama lagi berkahwin ler...mesti bakal pengantin tu tk sabo wakakakka

blueCITY® said...

bismillah..

tq for sharing
banyak info buat kita insaf

=)