30.3.10

254 : sesuatu yang 'oren'

yeah...sesuatu yang oren. ku mintak mintak tak dapat. ku cari-cari tak jumpa...akhirnya semalam dia menyerahkan dirinya kpd aku...nak tahu apa..

jeng..jeng..jeng..

ini lah KIKI



Note : thanks utk sekamar rindu, follower ke #51

13 comments:

Mak Su said...

dia nyorok kat dlm kotak ker?

mamai said...

aku juga ada yang oren stu kat rumah

kakchik said...

dapat juga akhirnyae ye.. jantan ke betina?

sI tEDI said...

orenku sudah 1 bulan tak balik!! :(

Rozita said...

mak su..sy baru jumpa, kasi simpan dia lam kotak tu dulu..

mamai..hahah aku mmg sungguh suka kucin kaler oren


kk chik..ye akhirnya. suka sgt. tp tadi gaduh ngan kiko. sian dia.


tEdi..laa....sayangnya..ilang ke? jgn2 dah dot dot dot...ish..

julietchun said...

kena cari rumah yg sesuai utk dia tu

fadzilah said...

mesti kiko jeles dah ader org baru kat umah tu.

nahmy said...

warna 'oren' tu mmg warna dia sejak lahir ke???....bukan asal dia warna kelabuuu...

Rozita said...

juliet..dia tak mau duduk dlm rumah pun. asyik nak merayap saje


fadzilah..KIKO mmg lah tersangat jelesnya. abis kucing kecik tu kena gigit. tk boleh berjumpa langsung. mlm tadi KIKO asyik duk kat umah aje..tak kuar2..heheheh



Nahmy...kaler original ler tu. tak kan saya nak sembur cat pulak hahahah

blueCITY® said...

salam...
wahhhhhhhhhhh comel jer
suka ar dak tedi tuh
ekekekek

tunbegia said...

sungguh comel kannns,

salamm,

Rozita said...

blU..kucing mmg comel. tuan blog tak comel pun hahahah

tB..ayat2 mu seperti ku kenal..:))

ayampinko said...

dier lari ker..? ker curik nie..

kelabu mata baja wording akak..hehehe