16.3.10

246 : cerita seminggu

cerita 14hb~

aku menghadiri satu majlis perkahwinan di Tronoh. rumah kawan asben..tema orang ni, kaler Orange. kebetulan kami pun berpakaian orange pd haritu..tp gambar elek!

di bawah ni gambar orang main kompang. semua veteren2. cuma aku rasa tk selesa & rasa tak begitu sesyuai kerana bercampur lelaki & perempuan...alahai~

ini pelamin nya..simple. tp cantik juga

haaa....ini pulak gambar pendatang haram kat rumah aku. aku tk tau lah kucing siapa. tp nampaknya cukup jinak..mungkin kucing peliharaan orang tersesat. aku kesian..dia nampak lapar..aku bagi lah dia makan.

kucing idaman aku...kaler oren..sampai la nih..tk dpt lagik~
aku kasi nama dia 'black'

cerita 13hb~

yeahooo...13hb Mar yang lepas, besday org kat bawah ni. sorry lah, apa hadiah pun aku tk kasi..
bukan kejam..tp...mmg aku tk pernah beri hadiah apa2 pun setiap kali harijadi encik asben aku..
ntah....dia pun mcm tu jugak. cuma cukup ler kasih sayang & keprihatinan aku dlm menjaga serba serbi keperluan dia & anak-anak dia....(ada sape nak komen???

bergambar bersama~berdua~duaan

cerita 12hb
kami pergi tengok wayang. cerita VS: samseng jalanan. cerita arahan Farid Kamil. jalan cerita yang sgt ringkas. Aku beri 3 *** sahaja pd cerita ini tapiiiiiiiiiiii
pada Farid Kamil aku beri 10 *********
hahahahhaha...ensem weiiiii~

spt biasa juadah sewaktu tengok wayang...tapi habis sebelum show bermula heheheh
sessi fotografi aku & anak2...yg sulung jd cameraman..


ini ler poster nya
V3: Samseng Jalanan


sekian laporan saya~

6 comments:

Mak Su said...

maksu blum penah lg tgk tema oren.... tentu awesome gaks kan... esp pasangan pengantin.

and of course, happy besday buat asben rozita

Rozita said...

mak su ..thanks you
yang ini oren + hitam = mmg nmpak kelainan sikit

blueCITY® said...

salam...


wah uniform itew, biru u
ekekek..


lepak kat alamanda ke tuh?
lallalaal...

cuti2 sekolah kan
selamat bawa anak2 jalan2
heeeeeee


jaga diri
xoxo

Rozita said...

salam..Blu..

POSH76 said...

dapat pahala kasik kucing makan hehe

Rozita said...

posh..thanks sudi singgah