2.3.10

242 : ntah hapa hapa ntah!

selamat petang!

aku rasa tersangat malas dah nak keje
maksud aku keje di pejabat.
masalah nya aku perlu kan uwang..utk sara diri aku + mekap + baju baju semua tu..

apa lah cara lain utk aku dapatkan duit ye..
aku mmg dah tk minat nak bekerja di pejabat.

sekian. laporan hari ni..

6 comments:

blueCITY® said...

salam...

heeeeeeee
tak minat keja opis ya,
so kena cari kerja sendiri ya, yg selalu keluar jumpa3 org erk...

tunbegia said...

duit bukanlah segala-galanya,
tapi segala-galanya nak pakai duit,

salamm,

matahari said...

Sama la kita..
Boring dok terperuk kat opis..
Berangan nak dpt laki jutawan yg bole support kita..
Tapi...takde maknanye...
Lelaki cendawan dpt le.. ;)

prettyrain said...

gaji saya bulan lpas tk dpt lagi kak.
yg ni salah satu sbb mlas mau kje bulan ni.
;)

julietchun said...

ada sesuatu yg tak kena di pejabatkah? :P

Rozita said...

blU..mmg teringin nak buat keje sendiri..tp apa ya?

tB..berbelit-belit...tp ada betulnya



matahari..akak dah tk bermimpi nak dpt suami jutawan. yg dah ada ni sudah terbaik utk akak..

prettyrain..huhuhu..lg tension..gj pun tk dpt..

juliet..byk yg tak kena & terkena :P