13.6.12

444 : fesyen ler katakan

"pelik skrg ye..org pompuan udah berjanggut"..ingatkan org lelaki jer ada janggut".........ini adalah diantara conversation seorang pakcik yang aku dengar di satu majlis kenduri kahwen...

puas jugak aku fikir pada mulanya..apa kisahnya pakcik ni cakap mcm tu..siap gelak gelak perli lagi...

tiba-tiba, lalu seorang.........." ha..ko tengok tu..janggut pompuan tu..panjang..berjuntai-juntai"..maka aku pun sibuk jugak..memandang, rupa-rupanya...
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
jeng..jeng..jeng..










ini lah dia..trend skrg, org perempuan memakai brooch yang panjang berjuntai juntai macam2 pesen.  ini ler yang pakcik tu katakan "org pompuan berjanggut"

sabor je lah!

fesyen oh fesyen..itu lah skrg.
fesyen skrg,
fesyen tdg bawal yang di katakan serebeh
shawl berlilit lilit atas kepala umpama tuala selepas mandi dll..


namun..itu lah yg di katakan FESYEN



No comments: