26.6.12

453 : ntri tk bergambar

ini cerita Sabtu lepas, aku ke Tesco nak beli shower gel dan juga sedikit barang-barang lain.  tiba-tiba ternampak satu offer giler, murah sgt, RM 4.90 sebotol.. apa lagi, rembat ler, mmg yg dicari-cari.. eleh, Shower gel jer, buat pe beli yang mahal2..nnti bebudak ni duk curahkan masa mandi..beli yg murah2, kira ok ler tu janji berbuih

Aku pun beli lah...

Balik ke rumah, aku pun mandi utk solat Zohor.  mmg kebetulan shower gel yg lama habis terus dah, so, aku terus buka yang baru ni..dan gunakan..

tiba-tiba aku rasa..mcm melekit-lekit jer shower gel ni..pe hal ni, lain macam jerk!
belek punya belek..tu dia......jeng ..jeng..jeng..dia tulis kat situ :hair shampoo with goat milks..

ahhahhhhaha.........no wonder melekit-lekit, rupanya yang aku beli tadi tu, bukan shower gel tetapi shampo rambut..


syhhhh........aku diam kan jer..smpi hari ni tk sorang pun perasan, yg dia org buat sabun badan tu adalah Shampoo kepala..
nampak gayanya semua rambut pada badan kami..bersinar-sinar, lembut ikal mayang..hikhikhihk

lain kali berhati-hati ketika membeli, baca betul-betul pada label nya..

No comments:

602: Walimatulurus Caca & Hazim, Aug-Sep 2019

Biarlah gambar berbicara.  Simpan sini sebagai kenangan.. Majlis akad nikah pada 30/8/2019 - Kelantan Majlis sebelah perempuan 31/8/201...