6.11.09

189 : Kasut


Kasut.jpg
Originally uploaded by zita71

tiba-tiba, aku rasa geram pada kasut yang ini

macam biasa sememangnya saiz kasut yg aku beli ada lah 5

tapi malang nya kasut yang ini, meski pun saiz nya 5 dan bukan selain dari 5.....

mula2 pakai okeh aje..syiok sgt, cukup selesa

tetapi..hari ini bila aku menaiki tangga sudah dua tiga kali 'si kasut' ini tertinggal ke belakang..

dia jadi longgar, mungkin ke sebab cuaca hujan, kaki aku jd mengecut

atau kasut ini yg mengembang...sekembang-kembang nya..

hish..menyampah lah..


9 comments:

julietchun said...

ltk span kat dpn tu tak pun beli je yg baru.

ikiqzana said...

la sian gan u sis..

klu zana la.. mmg sakit ati apa yg kita beli x memuaskan ati kita...huhuhu.

sabar ye sis.

mamai said...

dua-dua sekali hahaha kaki kamu mengecut bila cuaca sejuk dan kasut tu megembang bila kena air hujan selalu

Rozita said...

juliet,
rasa cam tk selesa le pulak


zana,
tu ler pasal. terkuciwa


mamai,
boleh pakai ke teori domino ko nih?

mugiwara said...

hahaa~

boleh a soping~

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

taruk gam kasut..

blueCITY said...

hakhakhak...
ada ke?
org kata, kalo nak beli kasut, g ukur time petang? ya ke?

saiz 5, kecik jerk
heeeeeee

jajazuzu said...

tgh sales skang ni kak. p beli baru je la :)

matahari said...

sokong jajazuzu....alasan yg baik untuk pegi soping tu...