2.11.09

185 : tolong sambungkan~

tiba-tiba terasa nak berpantun ler pulak~
.
kalau roboh kota melaka
papan di jawa saya dirikan
____ ____ ___ ____ _____
Badan dan nyawa saya berikan!
.
suka hati korang lah ek..
korang sambunglah ikut versi masing-masing
Slmt berpantun!

16 comments:

jajazuzu said...

kalau roboh kota melaka
papan dijawa saya dirikan
kalau betul hati dah cinta
badan dan nyawa saya berikan!

hahahhaha...boleh kak?

tp part bagi badan dan nyawa tu ai taknak la kak oi. giler bahaya. hahahaa

Rozita said...

jaja,
ko kena nikah la dulu
baru boleh serah badan & nyawa
markah : 99.9999%

en_me said...

itu bukan sambungkan pantun, itu isi tempat kosong jerr..

Kalau roboh kota Melaka,
Kontraktor Jawa jugak yang dirikan.. volleee

Nurhayati said...

ayat last tu menakutkan nak serahkan badan dan nyawa..terus mati akal nak buh ape ayat sebelomnye.. hihih padahal tak reti berpantun2 ni hahaha

Rozita said...

en_me..
isi tmpt kosong pun ok ler jugak
kontraktor jawa datang nya dari indon ke?

Rozita said...

Yati,
cuba lah..
tak kan tk reti nak berpantun kot..
hujung pembayang & maksud kena lebih kurang sama..bantai je heheheh

blueCITY said...

kalo roboh kota melaka
papan dijawa saya dirikan
ko kata, aku tak kata
bandan? dan nyawa saya berikan!

tak mo tak mo
ekekkek

Rozita said...

blue..
bandan tu typo error lah..
serah jgn tak serah muehahahah

matahari said...

Waaahhh...ini dah mcm Jgn Lupa Lirik...ada hadiah ke??? Hihihi

ikiqzana said...

kalau roboh kota melaka
papan di jawa saya dirikan
cakap je kau suka saya pun suka
Badan dan nyawa saya berikan!

ahaaakkkss... ok x gitu.. hehehe.

saje je nak cuba..

- j o h a r i - said...

uii..susah gak nk menjawab ni kak.

kalo demi cinta, badan boleh la saya berikan.tapi nyawa tu.. terkelu juga den..

mamai said...

terukla orang malaysia nie semua nak harap dari seberang nak buat kota pun kena pakai papan dari jawa hehehehehe

Rashid said...

ermmm..

kalau roboh kota melaka
papan di jawa saya dirikan
Kalau benar rozita cinta saya
Badan dan nyawa saya berikan!

Mr PenyuBiru said...

kalau roboh kota melaka
papan di jawa saya dirikan
walaupun di jawa ade sweep & buluh runcing
Badan dan nyawa saya berikan!

[-suziey-] said...

kalau roboh kota melaka
papan di jawa sy dirikan
kalau cinta hanya utk sy
badan dan nyawa sy berikan

eh btl ke ni..ekeke;P

Rozita said...

matahari,
tkde adiah la...


zana,
boleh ler tu..


johari,
ha3x


mamai,
tau tk pe. tu pasal dia org dah naik tocang


Rashid,
maaf lah, sy dah ada cinta yang lain. tp bukan la org jawa hehehe


PB,
salah tu
ujung bunyi tak sama
fail!


suziey,
betul la tu :)