10.11.09

191 : teka tekuk

ada org beri aku teka teki ini~


1. antara rumah ngan manusia siapa lompat lebih tinggi????
2. kenapa cowboy tengok orang tutup die punye dahi??????
3.kenape kucing ngan anjing suke bergaduh??


TOLONG JAWAB......
(sebab aku pun tak tahu apa jawapan nya)

13 comments:

Rozita said...

ini jawapan aku~

1) manusia. sebab rumah mana boleh melompat

2) aku tak tau jawapan nya lah

3) sbb kucing & anjing mmg bermusuh, mereka bukan kawan :)

apa lak jawapan korang?

jajazuzu said...

jawapan 1 : sama dgn akak.


jawapan 2 : sebab dh jd trend ko cowboy suka ttup dahi.


jawapan 3 : sebab kucing dgn anjing tu serupa tapi x sama. sebab tu asyik gduh je. :)

[-suziey-] said...

aisey susah btl teka tekuk ni kak zita oi...kalu dpt truth answer pls btau ye..xpueh hati gk nih

julietchun said...

ada hadiah tak? kekekekeke

arryani said...

Jawap2...

jgn tak jawab..

aku sponsor adiah petai dalam 2-3 papan...aaagagaga

p/s tang teka teki aku mmg OUT!!!Tak tau lngsung...

mugiwara said...

saya angkat bendera putih~

mamai said...

jawapan aku sama dengan kau tapi yang no dua tu lain. jwapan aku pasal dahi dia ada tanduk

LiNda said...

makk aiiih... mencabar sungguh mindaku ini .

jap ekh... kena fikir dulu ...

pikir..
pikir..
pikir... zzzzzzz

Melur said...

1. manusia boleh lompat.. tak pernah lak tengok rumah lompat...
2. yang ni kena tanya cowboy tu...
3. kucing dgn anjing tu saje je nak buat havoc ... kalo tak tak glamor... nak popularity murahanlah tu...

Rozita said...

hahahhah

terima kasih di atas jwpan korang semua
aku pun masih terkial kial mencari jawapan sebenar :P

Mak Su said...

apa jawapnya ek?

1 - hantu galah, sebab dia mmg tinggi
2 - sebab koboi tak sikat rambut
3 - sebab rebut tempat nak yak-yak.

betui tak?

Hint PerihaL said...

1.ada ke rumah bleh lompat?

2.cowboy tu juling...

3. klu bukan kucing, ngan sapa lgi anjing tu nk gaduh?

Rozita said...

mak su + hint,
jwpn u ols kelakar betul
suker..ehek!