26.11.09

196 : ari Raya aji

SAYA MENGAMBIL KESEMPATAN INI UNTUK MENGUCAPKAN SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA

kepada mereke yang mengerjakan Haji, semoga pulang bersama haji mabrur.

harini keje hafday aje....coti ye.

mungkin ada yang dah mula bercuti pun, aku je lagi yg masih kat pejabat.

16 comments:

kakchik said...

haf day? nak bako lemang ke? :)))

Rozita said...

kakchik,
idak jugak. lemang byk jual tepi jln.
esok blk lepas semayang raya, lepas tengok lembu kena sembelih.
akan smpi seblum pukul 3, nak tengok anak menantu heheheeh

♣ haNie ♣ said...

slmt ari raya kak..
hani jap g pas lunch..terus cau cin cau blk kg...
heheheh!

matahari said...

bestnye dpt half day....kita gak yg dok kat opis ni sorang2...selamat hari raya. Sembelih lembu tu elok2 yeee... ;)

Rozita said...

hanie,
sama la kita
tp akk sok baru blk kpg

matahari,
slmt ari raya aji
hehhehe..nak kem salam kat lembu ke?

ONE ZABA said...

salam aidiladha....B-)

cik EPAL said...

selamat hari raya haji ;)

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

slamat raya aji..

mugiwara said...

selamat hari raya~

yay~

mugiwara said...

eh?

maaf zahir batin~

boleh juga kan?

en_me said...

salam aidiladha akak zita tewww.. ehehe

jajazuzu said...

akak half day?

sy smpai ptg ada kat opis ni.


slamat hari raya aidil adha..

Mak Su said...

salam aidiladha, maksu masih kat opis

PROFkusut said...

selamat hari rayaaaa
~salam singgah~

Rozita said...

OZ,
salam, camner ari raya? blk kpg ke?

cik Epal,
salam...raya katne?


aku pentoi,
salam aidil adha...byk ke dpt duit raya hehehe


mugi,
maaf zahir aje udah ler. kesalahan batin ada ke?

Rozita said...

en_me,
salam
beraya kat mana?


jaja,
keje full day? ok ler tu..


mak su,
byk ke buat kuih muih raya?


PROFkusut,
thanks kunjung blog saya
salam aidul adha