4.11.09

187 : menopos

semalam, lepas maghrib.
duduk2 dengan 'dia' sambil tengok TV
aku belek2 katalog dari TESCO
ternampak banyak barangan bayi


Dia : byk nya barang2 budak2 (baby la tu...

Aku : musim org kawen, pastu musim org beranak ler plak

Dia : klu kita pun ada baby, bes jugak kan????

Aku : Sori, saya dah menopos :)





(nak pi ladies sat, tata

14 comments:

♣haNie♣ said...

aahahaha! akak..sound direct jek ek.. XD

ikiqzana said...

gurau je ker sis..???

mamai said...

hahahahaha save duit tu

Nurhayati said...

betul ke kak?

julietchun said...

awalnya menopos,kekekeke

Rozita said...

hanie,
direct ler


zana,
gurau yg serius


mamai,
idak jugak save nya klu dah jenis boros


yati,
ahaks! malu nak jawab


juliet,
zaman moden, umur 38 udah menepus
hahahahahah

en_me said...

menopos.. Dia dah ada alasan kukuh tewww.. ahaha

Rozita said...

en_me,
amvoiii ada alasan kukuh nak tambah cawangan ye..
rasanya, dh tk menopos lagi hehehehe

mugiwara said...

cakap je...
i kan bebi u~

kikiki~

fadzilah said...

awalnya menopos..hahahaha
ader peluang dapat sepupu lagi ni..:))

[-suziey-] said...

hahahaha..jwpn tu bole buat org kelu seribu bahasa.no further arguement..ekeke:p

blueCITY said...

muahahhaha....

ya ke?
lum lagi kan?
masih muda tuh
heeeeeeeeeeeee

Rozita said...

mugi,
ha ha ha aku tak mau bebi mcm kamu..selalu jatuh...meskipun tk mau jatuh cinta heheheh

Lah,
nehi nehi nehi

Suziey,
jwpn yg buat org boleh fikir utk tmbah cawangan ha ha ha

blue,
umur 38 thn, muda ke?

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,ut聊天室,情色遊戲,情色a片,情色網