29.1.10

227 : botak


salam hari Jumaat, moga hidup kita akan terus diberkati..
di atas gambar rambut hero sulung daku, yang telah dicantas oleh guru disiplin nya semalam. biarkan dia rasa, kerana nak nmpak ensem sangat kunun..takut nak potong rambut tu pendek2..
harini dia kata nak pi sekolah pakai SONGKOK...

17 comments:

tunbegia said...

nampak lagi hensem begitu,

salamm,

Rozita said...

tB,
dia malu sgt. smpi rumah smlm terus tanya aku.."mak kenal ke lagi siapa yg balik ni?"..kelakar

kakchik said...

hahaha...cakap kat dia, wanchik kata padan muka.. :))

itu baru betoi2 rambut terpacak.. hee..

Yunus Badawi said...

Salam Rozita,
elok jugak dia pakai songkok. Kalau tak bila cicak jatuh mahu mati terpacak kat rambut dia

wakakaka (jgn marah gurau aje)

Rozita said...

KC,
malu benor dia rambutnya pendek roper itu, smpi tk nak kuar umah..


yB,
kesian plak kat cicak tu yea..

matahari said...

Nasib baik cikgu dia tak cukur abis sampai licin ek... :)

Rozita said...

matahari,
ye, nasib baik cikgu dia ptg cantik jerrr. jimat duit aku..

julietchun said...

mawi.mawi,ehehehe.

mamai said...

oh anak-anak aku memang tidak ada peluang berambut panjang

Rozita said...

juliet,
jgn ckp mcm tu..kami sekeluarga, tk berapa soker ngan dia nih..


mamai,
idak ler pjg mana sgt. kesian plak nak potong rambut dia org ala-ala banduan gitu. tp cikgu nya dh tolong ptongkan..jimat ler wit akak..he3

Mak Su said...

bagus juga tu

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

jimat...jimat..

Rozita said...

mak su,
kesian pun ada


pentoi,
jimat sekejap. rambut dia cepat je pjg

fadzilah said...

hahahha...dah tak ensem la arif..lepas ni takde la rambut ala2 trojan yg terpacak tu.

Rozita said...

Lah,
padan kan muka dia..

Aida Alias said...

biasanya cikgu tarah rambut tu tak rata.. ada yg rapat ke kulit kepala.. selalu budak2 yg kena tarah balik2 sekolah je terus gi gunting rtambut bagi togel sekali ehhehe

日月神教-任我行 said...

成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,a片