26.4.10

264 : cinta si minah salleh

ini email yang aku terima, rasanya sebelum ni pun aku pernah terima email yang sama. tapi pagi ni hati rasa tercuit sangat membacanya..smpi tergelak sesorang...
tu ler pasal nak share ngan korang...jom kita gelak sama2 hahahahah

##########################
Tijah budak kampung, tapi bekerja di Kuala Lumpur .
Biasalah bila sudah duduk "town", mula lupa asal usul. Pakaian seksi maut, bercinta pula dgn lelaki mat saleh. Ke hulu ke hilir menayang boyfriendnya yg bermata biru.

Punyalah eksyen si Tijah, hinggalah suatu hari dia ternampak lelaki Inggeris tadi dgn wanita lain yg lebih cantik dan bergaya daripadanya.

Tijah menangis tiga hari tiga malam. Pada malam ke empat, Tijah mengambil sehelai kertas dan menulis surat untuk memutuskan perhubungannya dgn lelaki mat saleh tadi yg baru sebulan dikenalinya.

Begini bunyi surat yg ditulis oleh Tijah binti Kulup Kecil, yg berjaya "dicuri" ...

+++++++++++++++++++++

Dear Mike....

I WANT TO CUT CONNECTION US.

I have think about this very cook-cook. I know I clap one hand only.
Correctly, I have seen you and she walk-walk together at town with eyes myself. You grab hand she.

You always ask for apology back-back. I don't trust you again! You are really crocodile land.
My friend speak you play wood three. First-first I think my friend lie me. But now I know you correct-correct play wood three.

So, I break connection to pull my body from this love triangle. I know this result I pick is very correct, because you love she very high from me.

So, I cut this connection to go far from here. I don't want you to play-play with my liver.
I have been crying until no more eye water thinking about you. I don't want banana to fruit two times

11 comments:

julietchun said...

pandai juga si tijah ni berbahasa inggeris :P

h a n i e said...

hahaha...
dh pernah dpt email ni..
tp still ase kelakar..

Mak Su said...

hahahahha! dun play play with my liver, i got liver u no, ahaks

(no = know)

fadzilah said...

hahaha..belajar bahasa inggeris dulu tijah oi sblm nak bercinta ngan mat saleh...hahaha

tasekM said...

ada pulak tijah lawa sentap ni kang.... ha ha.


.

Rozita said...

juliet;

ye lah. aku pun x pandai mcm si Tijah ni berspeaking


hanie;

kelakor giler



mak su;
ai no


Lah;

mujur bfriend kita bukan mat saleh ye...tp mohd salleh :))

LiNda said...

ekekeke...

Tijah, you don't cry-cry..

Rozita said...

Tasek;

mujur nama timangan aku bukan Tijah tau

Rozita said...

LinDa;
she cry already. cannot help. even her eye water dry olready u know?

Yunus Badawi said...

kalau Tijah lawa blogger yg duduk Seremban baca ni mesti sentap.

She got liver too hehehe

Rozita said...

YB..bukan Tijah yang itewww lah YB..everyone got liver, me too..
tiada kena mengena dgn mana2 Tijah blogger okeh~ :))