7.4.10

259 : aku sedang bersedih, korang tau tak?

tau kenapa?
sebab si oren tu dah hilang
kucing kecik yg baru aku pelihara itewww..
dia dah hilang, mungkin juga dia sesat..
tak tau nak balik ke rumah lagi..

yang paling aku sedih..
tkde siapa nak berkongsi masalah ni dgn aku..

mereka2 itu..cakap..

"elok pun hilang, tk suka lah kucing tu..
kencing merata-rata"

itulah kata-kata mereka..

sedih kan aku! pada hal aku lah yang lap & cuci semua

10 comments:

blueCITY® said...

salam..
sabo jer la
sian, kucin oren cumel tu kan
dulu saya juga pernah berkata benda yg sama pada kucing adik saya coet, tapi bila dia betul2 tak balik, rasa sedih dan rindu pula.
hmmmmmmmmmmmmmmm

sI tEDI said...

moga dia jumpa jalan kembali! :0
InsyaAllah..

julietchun said...

sesat agaknya tu, tak cuba pusing2 cari.

LiNda said...

iskk..iskk...

anak kucing hilang ? siannya dia.

Dia nak makan apa ?
Dia nak tidur kat mana ?

moga Allah lindungi anak kucen itu .

Yunus Badawi said...

awak takde gambar si oren tu ke? Kalau ada cubalah tampal kat blog ni dan kat merata tempat. Bila org nampak tahu siapa nak kontek

messyremo said...

ala kak..
die g jln2 makan angin je tu..
esk luse die balikla...
jgn risau sgt..

tunbegia said...

sungguh sedih,

salamm,

[-suziey-] said...

huhuh..kesian kak ita..sabar ok..insyAllah aklu ade jodoh akn balik la si oren tu..maybe dia tersesat,,

Rozita said...

ok semua..kucen tu akak dh jumpe semula. mmg jauh dia berjalan. smlm nyaris tk di langgar motor semasa dia nak melintas jalan balik ke umah. depan mata I youuu...fuh...

mimizuzuhaha said...

aku suka tucin sbb cumil..tapi utk bela..tak layak kot sbb aku xbrapa nak rajin..

cian ko kan..