28.4.10

266 : disiplin diri punca utama

aku sebenarnya sedang dalam program berdiet bersama Rx-Lite. tapi tengoklah diet aku ..seperti dlm gambar di bawah ini.

makna nya aku memang tidak dpt menurunkan berat badan aku. target aku tk akan tercapai. nafsu nafsi terhadap makanan sebegini sukar aku singkirkan.

disiplin diri amatlah penting..kenapa aku gagal mendisiplinkan diri aku???

oh..sungguh aku kuciwa...uwaaaaa!!!



6 comments:

[-suziey-] said...

adoi tgh lapo ni..mmg plan nk pekena pizza mlm ni ngn hubby..hehe

Yunus Badawi said...

kalau makanan mcm tu dah terhidang, aku pun tak dapat mendisiplinkan diri huhuhu

Mak Su said...

berusaha! kuatkan semangat :)

mimizuzuhaha said...

Ala food sedap depan mata takan nak diet kot.rugi rugi.bedal je dulu..diet kemudian hihi

fadzilah said...

nyum-nyumm....sedapnya! lama dah x mkn pizza

Rozita said...

Suziey,

tengah lapo, tengok apa pun sodap


yB,

bab makan ni mmg susah kita nak berdisiplin kan..kan..kan


mak su,

semangat ku hilang~


Mimi,
ish..tolong ler beri semangat sket


Lah,
ajak ler wchik. malam ni pi ler PIZZA...