2.4.10

256 : Al-Fatihah~

Al-Fatihah buat Din beramboi..tak sangka begitu cepat dia menemui Ilahi..

selalu aku gelak sorang2 bila dengar celotehnya bersama Pak Nil di radio Era..

kini semuanya udah tkde...nyawa pergi hanya dgn sekelip mata..

kita entah bila pula??

thank you follower no#52 Mummy FerrizRizqin

6 comments:

sI tEDI said...

Al-Fatihah buat beliau dan Takziah buat seluruh ahlikeluarganya...

julietchun said...

redha dgn pemergiannya itu yg terbaik.

[-suziey-] said...

aah ajal tu xlewat walau sesaat dan xcepat walau sket pn..trkejut sgt din beramboi dh meninggal..xsngka..muda lagi

blueCITY® said...

alfatihah..
semoga ditempatkan bersama org2 yg beriman..

nahmy said...

al-fatihah. semoga dicucuri rahmat akan rohnya.

WaQheh said...

mcm xpcaya jer din dh xde...eden pun begitu...1st den minat din beramboi masa dia join THR lawak tak hingat...ada je idea dia melawak..