13.4.10

261 : sejuknya mandi manda~

ini adalah di antara gambar2 kami yang sempat di rakamkan ketika berkelah di air terjun Batu 9, Ulu Chepor. kawasan air terjun ni di dalam area Ipoh juga, tk jauh dr umah saya...

kenangan yang tk dapat di lupakan. dah hampir setahun aku tak berkelah di sini. oleh kerana hujung minggu lepas, ramai anak2 buah aku dtg ke Ipoh, sooo...kami pun ambil kesempatan ini utk berkelah & bermandi manda sepuasnya...lagipun cuaca panas ni..besh oooo mandi..




oleh kerana musim panas, air di sungai ni agak cetek. itu yang buat aku berani duk lama2 dlm air..maklum ler..aku ni tak tau berenang...air cetek berani lah!


ooopppss...tutup mata..ini lah aksi terlampau dr mereka2


wakakkakakaka...........yang ini udah lari dari tajuk. jgn terkezut yea...akak baru lepas convo..
PHD tu...(permanent head damage)

10 comments:

Mr PenyuBiru said...

wow bestnyer mandi manda ramai². semenye posing maut ala² majalah mangga gitu.hehe

blueCITY® said...

salam,
batu 9 hulu chepor kat ner ya?
bukan dekat nak g sg congkak gak ke?
huhuhu...

mandi manda mmg best
sejukkkkkkkkkkkk

cekci2 wooo, lalla

Rozita said...

PB/BlU...ye..mmg cekci2 belaka. segala urat vs aurat terdedah. hahahahah

mamai said...

bestnya dapat mandi air sungai

tun begia said...

sungguh seronok membasah gituh,

salamm,

LiNda said...

chop !

Ulu chepor nie berdekatan dgn Jelapang kann...

Kalau betul lah. Saya dah pernah mandi disitu . ( Dulu pernah tinggal di Tmn Meru, Jelapang ) .

Alaaaa... beshny berendam !

SweetSour said...

best oooo...sejuk je airnye...lg best time mkn bihun dlm air...hahaha..

Rozita said...

ye semua mmg bes mandi, lagipun aku dh mmg lama tk mandi manda gitewww..

LinDa..betul3x. itu ler tempatnya..

mugiwara said...

belum lambat rasanya nak ucap tahniah..hehehe...

tahniah~

mimizuzuhaha said...

Bestnya air terjun