1.12.10

366 : panas baran

arini aku lambat balik dari kerja
sebabnya...
ada pulak dua org operator mesin duk bertumbuk
gaduh pasal keje juga

budusss sungguh,
menyusahkan orang

tak pasal2 kena buang kerja
dah ler skrg susah nak cari kerja
langsung tk tau nak menghargai peluang rezeki yang ada
ikut kan hati yg panas, ikutkan rasa amarah
ini ler padahnya..
hanya perkara yg remeh pun dia org boleh bertumbuk..

orang muda zaman skrg
mmg susah nak di ajar..dinasihatkan pun tak jalan
sedih....orang kita.

Nota :..buangkan lah sifat panas baran
kerna ia mmg memberi banyak keburukkan dari
kebaikkan

6 comments:

Da Niel said...

nak jadi peninju kot? wakil malaysia kat olympic

mimizuzuhaha said...

akak tak join skali? hihi

Rozita said...

Daniel
nak peninju, tp slah tempat

mimi
akak jd penonton terhormat lah

Da Niel said...

mimi nak join ler tu .

Rozita said...

Daniel
klu mimi sure dia join kot...

nahmy said...

salam...
benar tu..amarah menjemput syaitan tandang berhinggap!