30.3.09

17: dua bukit satu batang

Ish..ish..ini bukan cerita lawak 18sx ye...lucah aje bunyi tajuk ntri aku kali ni ye..

sebenarnya dua bukit satu batang ni adalah kawasan2 yang akan mengadakan pilihanraya kecil tak lama lagi..

1) Bukit Gantang, Perak

2) Bukit Selambau, Kedah &

3) Batang Air, Sarawak

Di bawah ni adalah gambar2 disekitar majlis penamaan calon bagi kawasan Bukit Gantang, Perak. Ianya diadakan semalam 29 Mac di Taman Tasik Tepen...layan diri ye!


Manusia berduyun-duyun..ada yg sanggup datang dari jauh tu...ramai betul org berminat ngan politik ni ye...

13 comments:

julietchun said...

pandai ko plh tjk n3 yer, kusss semangat. :D Hrp pemimpin yg menang hargai sokongan yg di berikan oleh rakyat, bkn ms nak pancing undi je npk muka.

manje said...

kite mengundi kat bkt selambau 7hb ni...

en_me said...

ammvoiii, tajuk tewww.. veryyy derrr

Rozita said...

ha ha..terkena korang ye..
amboi kalu tajuk gitu..lajus je korang masuk eh???

manje..slmt mengundi..
kat bukit gantang pun 7hb..ntah ler sape yg menang..

me...auww..auwww..

yanti isa said...

tengok tajuk je membuatkan kak yan nak masuk sini..he..he

Rozita said...

ha ha..dasat tu Yan..
eh nape lama tak updet blog 'kami'

U-jin said...

kih2...tajuk.....ingat mende tadi...kelam kabut dtg sampai tercabut kasut..

INTAN said...

smlm saya lalu bukit gantang...perh...hari raya pun x meriah mcm ni..wakkakaka

Rozita said...

u-jin..amboi..kalu tajuk camni..laju je ko ye Mas..blu & yellow jugak otak ko eh..he3x

INTAN..heheh akak pun pi sebuk sebuk gak smlm kat Tepen tu...mmg..lebih meriah dr hari raya

Aida Alias said...

ramai org jauh dtg ye kak ita.. org jhr yg tkde kena mnengena dgn mengundi pn sibuk ke sana gak.. hehe

Rozita said...

ye aida..negeri yg tak terlibat pun dtg..
mcm johor, kedah, penang, kelantan, terengganu..banyak lagi lah..

Masy said...

akak pun pegi ke?

Rozita said...

heheh ye lah..saje nak sibuk2..
akak pergi Taiping, penamaan calon utk Bukit gantang