27.3.09

13: ibu tiri

pagi ni tak tau angin apa...mimpi apa...tiba-tiba anak pompuan aku mengamuk tak nak pi sekolah. memanglah dia baru tadika 5 tahun, tp..sekolah tetap sekolah...aku tak suka dia ponteng tanpa sebab yg menasabah.....dia nangis tak nak pergi..
bila aku tanya, dia cakap...dia letih....?????
maka, dengan tidak disengajakan...aku pun mula lah memegang watak ibu tiri pagi nih seperti gambar kat bawah ( tapi bukan semua ibu tiri macam nih)

3 comments:

en_me said...

jangan sampai anak pompuan ko dapat ibu tiri larr fulakkks.. larikkks

manje said...

sabo2... tak elok memarah cam ibu tiri ni... nati darah naik... akak gak ssh huhu biasa la budak kecik tak mo g sekolah... :p kite pon kekdg mls nk g keje ...huhu

Rozita said...

me...arini ari jumaat.
tak baik tau ko doakan akak mcm tu..uwaaaa

manje...hehheeh kalu check darah masa tu mungkin dah setinggi KLCC hahaha