18.3.09

4: Terasa nak berdendang

Artis : KHAIROOL IDLAN
Lagu : Aku Yang Kau Panggil Sayang


Aku yg kau panggil sayang
Ingin menghampiri masa-masa silam
Engkau yang ku panggil sayang
Pernah meneroka hati ini
Detik kemanisan pun berlalu
Ke manakah janjimu yang suci

Aku yang kau panggil sayang
Ingin ku mengutip sisa-sisa cinta
Engkau yang ku panggil sayang
Menapak ke hala persimpangan
Tanpa meninggalkan kata-kata
Bila kau kan kembali lagi

Korus:
Seraut wajah sering ku usap
Dalam mimpi kita pun bersenda
Siangku menyebutmu di malam sunyi
Ku digoda rindu... oh...

Aku yang kau panggil sayang
Dalam kegelapan ku mencari kasih
Engkau yang ku panggil sayang
Mungkin kali ini kehilangan
Berikan daku saat terakhir
Mengusap muka mu oh sayang

Ulang korus & rangkap 3

(syahdu & romantiknya lagu ni..buat aku teringat kat zaman muda2 dulu..)

5 comments:

julietchun said...

tak berapa ingat ler,tapi aku tau lagu ni sedap.

Rozita said...

akak masih ingat.
tu pasal harini sekerat pagi asyik dok nyanyi lagu ni aje he he he

INTAN said...

camno lagu ni ek?....leh tolong nyanyi..wahahha...
tp nama penyanyi tu khairul idlan ek?......sama mcm nama anak saya...hehehe....

japs nk utube lagu ni..

manje said...

salam ziarah kembali

abang panggil kita sayang...
hehe kite ni "aku yg kau panggil
sayang la..." kekeke

>> kite link akak ye :)

Rozita said...

INTAN..lagu lama nih..mungkin masa tu ko tengah brutal gilaks..mana nak dengor lagu nih..
ye2x sama ngan anak ko eh..

manje..salam ziarah..
lupa plak, abang panggil aku apa ye..emmm
'mak nya'....hahahhaha