31.3.09

18: astro kirana

korang nak tau??? dalam bulan Mac ni aje dah 5x aku tengok citer Evolusi KL Drif kat Astro Kirana. Apa daa punya astro, asyik tayang citer yang sama sepanjang bulan. Yang aku ni pun satu..pi tengok wat pe..
sebenarnya aku ni bukan lah jenis kaki tengok TV...tapi bila citer ni, aku sanggup tengok smpi 5x...sewel ke haper aku nih...
he he he...yang sebenar-benar ceritanya, sabab musabab nya adalah kerana aku minat tengok si Farid Kamil ni berlakon...selamba aje..muka pulak cute...ish..ish...
tapi korang jangan risau ye...aku aje yang minat kat si Farid Kamil ni...dia tak minat pun kat aku..kuang..kuang..kuang..





10 comments:

tasikmerah said...

5 kali? wo! sungguh melampau ok! ha ha.


.

en_me said...

auuuwww.. me pong tak minat kat farid tewww.. koserr uuuu

Mr PenyuBiru said...

sekali imbas, muka farid kamil ni cam lelaki kucing kan.hehe

Rozita said...

TM---> mujur bukan 15x okeh!

me---> kalu ko minat kat kaum sejenis..bahyo tu nyah!

PB----> oh..lelaki kucing???? meow..meow..

U-jin said...

kak ita..mas penah jumpa farid kamil face to face masa kat demc....adoi...mengigil badan...tp cover...sbb ade husband...mas nak amik gambo..husband kata jgn ngengada...

Rozita said...

mas---> apsal pagi2 ko dah buat akak jeles..
sib baik asben ko ada masa tu..lega akak!

julietchun said...

kang dapat penumbuk free plak kalo dia minat kat ko,kekkeke.

Rozita said...

kihkih...ko ingat dia nak minat ke muka tembok cam haku nih??? ha ha

INTAN said...

naper saya x pnh tgok citer ni hatta sekali pun.....



oooo..sbb saya x minat...hehe


apara...sendiri tanya sendiri jwp..kui3

Rozita said...

alhamdulillah INTAN...
bior ler akak minat dia sesorang..
tak nak share2 gitu auww!