30.12.09

212 : selamat tahun baru 2010!

semalam aku ke UO superstore, sebab rasa teringin sangat nak makan buah naga. aku suka yg kaler merah, yang kaler putih tu tk sedap, kurang manisnya. cari punya cari...sekor naga pun tak nampak...adoyaiii...keciwa sungguh. mungkin dah takde musim kot..eh..buah naga ni pun ada kira musim ke? akak ingatkan buah rambuatan & buah durian aje yg bermusim...

punya ler frust...udah rasa nak bertuko jadi naga le fuloks!

blog akan bercuti setahun ye. tahun depan baru jumpa lagi...
tata....31hb~3hb.
akak rasa nak mengecat rumah. rumah betul la..bukan rumah blog yang ini...hehehe

Selamat Tahun Baru 2010. semoga impian akan tercapai di tahun 2010 nnti


13 comments:

tasekM said...

makan buah naga tu... nnti air kencing kaler merah jugek, kan?

ha ha.



.

Teika Kawashi said...

Betulla..buah naga putih tu x sedap. Last week beli gak sbb yg merah tu xde. Balik rumah x boleh nak telan...rasa tawar je..Happy New Year!!!

julietchun said...

ingatnya tem raya je org sibuk mengecat rumah,hehehehe.

Rozita said...

Tasek,
aku tak prasan plak air kencing aku kaler apa :P


Teika,
mmg ye, yg merah lg sodapppp


juliet,
itu org lain. akak mmg lain drpd yg lain..:P

Nazz said...

Salam...

Sempat gak 'ambik cuti' yek.. Pasal buah naga tu memang yang kaler putih tu.. memang tak sedap...

Rozita said...

Nazz,
ujung tahun, ramai yg nak clearkan cuti. lg pun company akak tk boleh cf AL..tu yg kena langsaikan jugak

Mak Su said...

selamat tahun baru 2010

en_me said...

nyum nyumm..

afiq said...

ehh tpikan.. kalo yng merah tuh kekdg ade yg masamm kan.. uhuks

fadzilah said...

selamat thn baru 2010..umah dlm dah cantik catnya! tak sabor nak tengok cat kat luar umah pulak..

SweetSour said...

Happy New Year 2010!!!cat elok2 umah tu..hehehe..

Zyma Saad said...

Salam Sis Zita.....

Selamat Tahun Baru 2010.....

All the best...

;)

Rozita said...

mak su,
yeah, selamat!


en_me,
makan apa tu?


afiq,
salam, selalu akak terkena yg manis saje


Lah,
kaler oren, sebijik dah mcm yarek..hahahah


SS,
udah cat dah. penat woooo!


zyma,
salam dik!
thnx sudi singgah blog akak