4.1.10

213 : umur baru, tahun baru

selamat hari lahir di ucapkan kepada yg menyambut nya pada 1st January atau 2nd January.

akak ada beberapa orang kawan yg sambut pada 1st January...

kesian kan..sbb masuk tahun saje, udah tambah umur, tambah matang...tambah tua ha3x

tp mungkin juga ada kebaikkan nya...kita tak tahu..

kepada yg lahir ujung tahun pulak........rugi jugak...lmbat sgt tambah umur..lmbat sgt tambah dewasa..

org yang sambut tengah2 tahun mcm AKU ni...beruntung kot..:P

9 comments:

H.A.N.I.E said...

owh..hani menten 17 tahun kak..
xkira apa tahun..
hahaah :P

mugiwara said...

saya lahir ujung tahun.

saya suka!


salam tahun baru~

Yunus Badawi said...

kalau bulan 3 mcm saya ni kira untung ke rugi? ngeh3x

SweetSour said...

sy pn bertuah jugak coz lahir bulan yg tangah2...

Rozita said...

hanie,
dasat benor kamu ni. muda sepanjang hayat ke?


mugi,
lambat dpt hadiah besday lor...rugi..


YB,
boleh tahan, rugi skit jerk..ha3


SS,
yes, lahir tengah2 tahun bes

[-suziey-] said...

aah kesian tp advantage mase kecik2 untung sbb org yg lahir bln 12 baru nk lihat dunia tp bdk thn smaa bln januari dh pandai belari dh

julietchun said...

kalo dapat hadiah masa harijadi lagi bestkan :D

Rozita said...

suziey,
itulah di antara untung rugi nya


juliet,
kalo tk dpt lagi bes. tak perlu nak balas2 jasa he3

Mak Su said...

maksu lahir bulan seploh, lambattnyer nak merasa birthday cake :)