9.9.10

318 : di kampung sudaaa

salam sejahtera,
mesti ramai yang sibuk menyediakan berbagai juadah utk raya
seronok rasanya bila masak beramai-ramai
bersama adik beradik..

lalalaalaa....

Slmt Hari Raya...
malam ni kita main mercun plak yea...oopssss
jgn report polis ye...

3 comments:

mamai said...

sudah berada di kampung juga tapi kampung wife ler....rindu kat lodeh mak di kampung

Yunus Badawi said...

Seronoknya awak dah sampai kampung. Main mercun tu baik2. Esok jangan sampai keluar kat berita.

Kami pun baru balik dari kampung tadi utk solat Isyak dan bertakbir. Skrg dah sampai rumah semula hehehe

Rozita said...

mamai..adat kita yg sudah berumahtangga..adakalanya kena bersedih beraya di tmpt org..besa lah tu..

YB..ehheeh
saya acah je. mana ada org jual mercun, nak kena tangkap ke?