3.9.10

315 : ang pau oh ang pau



ini adalah paket2 angpau yang baru aku dapat. dari RHB bank & juga butik Ariani..
aku dpt sikit jer..cukup ler kan..watpe banyak2, nnti kena isi banyak2 ...heheeh


beli tudung kat Ariani pun dpt paket angpau tau..ini tinggal separuh je, yang separuh lagi kakakku sudah kebas..



sarung angpau nya sudah ada di tangan..masalahnya skrg ..isi nya..

kalau aku isi dgn daun getah......agak-agaknya ada tak
bebudak yang baling mercun bola kat aku???

11 comments:

hamzah ian said...

wa.. angpau cun tapi bile kita dpt duit mesti ade singgit je.. hehehee

syukur ada dari takde kan.. hohoho

Rozita said...

hamzah..skrg paling sikit pun 2 hengget...sengget..sikit benor

kakchik said...

rase nyer kene bom terus.. hehehe...

Rozita said...

hahahahaha...
abis terbakor baju raya

nahmy said...

saya tgh cari yg boleh selit duit siling tu lah...bukan kedekut tp zaman meleset!

kucingorengemok said...

haha... nak isi daun getah ye? teringat masa adik kita kawin, orang salam-kaut... dia tak kasi duit tapi tinggalkan tisu gumpal² kat tangan kita! nak ketawa pun ada. padahal kita tak mengharap pun. salam kosong sudah la. takyah le buat kelakor kasik i tisu! hahaha :)

Rozita said...

nahmy...kalau duit syiling, byk keping..ok per..

KGG...mcm ni punya orang pun ada..dasat nya

tasekM said...

buh duit scan la ta. ha ha.


.

Rozita said...

Tm..nak scan tu pun kena duit jugak

DrSinga said...

sib tak kebas yang dah berisi...
:)

Rozita said...

semua belum di isi lagi DrSinga..envelop kosong ada la..