23.9.10

322 : perasaan or perasan

apa le perasaan korang
kalau tiba-tiba
ada yg kasi stetmen

"eh..ko nampak tua skrg ek?
nape ek?

aku takut ada yg tertelan tumit kasut..

15 comments:

manje said...

salam kak

um bagi kita... org tu mmg
saje nak cari psl sbb takde
keje... suke suki nk ckp camtu ~

Rozita said...

manje..selepas berfikir 2x
mungkin ada betulnya kata org itu. org itu terlalu ikhlas..redha je lah..mmg nak tuek pung..hehehe

julietchun said...

pegilah cari jamu makdara,hahahaha

Rozita said...

boleh nampak mcm anak dara tak? auwww

Mak Su said...

perasaan jadik tak hepi, gundah gulana

mimizuzuhaha said...

patutnya jawab macam nih.

padan la aku tgk muka ko berkedut, rupanya aku smakin tua.

nahmy said...

kalau 'betul' sekalipun stetmen tu...jgnlah di ucapkan secara berdepan dan terang-terangan ...kan...kan?

CikLilyPutih said...

oo sentap oo, org cakap kite tua

Rozita said...

cikLily

tkde ler sentap mana pun :)
udah mmg kan kita tue...redho je
thanks sbb sudi singgah blog kita ye..

Rozita said...

cikLily

tkde ler sentap mana pun :)
udah mmg kan kita tue...redho je
thanks sbb sudi singgah blog kita ye..

Rozita said...

mak su

1/ gundah gulana 2 minit je

2/ Mimi
akak sepatutnya belaja cara2 menjwb soklan org dari kau..

3/ Nahmy
kat sini mmg ramai org yang lurus bendul, padahal kat rumah dia org xde bendul pun..
eh...silap..apsal aku cerita pasal bendul laks nih..ampun :)

kucingorengemok said...

banyak orang suka cakap ikut lepas mulut kan, tapi part puji² kedekut...

Rozita said...

jgn smpi menyakitkan hati org. tu sebab nya ada pepatah

"terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata-kata buruk padahnya"

DrSinga said...

tumit kasut 3 inci punya!

Rozita said...

Dr Sing

tu le pasal, aritu sy pakai tumit 2 inci je, tp tajamnya boleh lah kalau setakat nak menembusi lubang tekak

hahahaha