30.9.10

326 : sungguh penyek!

arini aku pakai tudung syria. yang pesen anaknya melekap terlepek kat dahi..

seriyes..

aku dah rupa cokodok penyek!

rasa nak balik umah & tukar tudung lain...

.

.

.


14 comments:

manje said...

alala... sekali sekala kak... takde 'awning'... comel apa? (^_^) ~

Rozita said...

oh..tidak, manje
rasa dan rupa yg sungguh kelakar

shida said...

ok la tu kak oiii..musti comeiii

julietchun said...

ingatkan ayam penyet,ehehehe

Rozita said...

shida

no no no..tu pasal tunjuk gamba sekerat jer :)

juliet

ayam penyet..sodapppp

en_me said...

akak ke yg hantar msg me kat ekawan? hmmmm.. me dh tukaq blog lohh

Rozita said...

en_me

nape asyik tuka2 aje blog tuh?
susah beno nak cari..yg baru apa link?

tasekM said...

sumpah aku tak reti nk pakai tudung nih...



.

Rozita said...

Tas,

tu lah aku, bila tengok org pakai, cantik...rasa mcm teringin nak pakai jugak..

last2..rupa cokodok penyek..

en_me said...

yg tadi akak gi betulla teww.. tp sekang me update gambar2 kat sinih jakk.. jgn mare2 oke

http://albumme.wordpress.com/

Rozita said...

bukan marah en_me..

akak selalu je tertinggal jejak..
seronok baca tulisan me yang itewwww. #ikhlas

DrSinga said...

jendul seh!!!
:)

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

SENYUM AJE PASTI TAK DE YANG PERASAAN

Rozita said...

DrSinga..jendul ke? hahahah

brutal
oh..senyum tu boleh melenyapkan segala-galanya ek?