26.5.12

436 : toner

 asmkm. hari sabtu ni mesti ramai yang pergi menghadiri kenduri kawen yea..maklum ler cuti sekolah dah bermula..ramai ler yang gantung peroyok, tak yah masak..eee..sy minggu lepas aje udah menghandiri 4 kenduri pada hari ahad yang sama.  smpi rasa nak muntah makan nasi minyak...umah yg last..idak lalu nak makan dah..fengsan, muak, mual, semua ada..panas terik plak tu..

sy baru aje balik dari Tesco, beli barang2 runcit utk kegunaan rumahtangga..hehehe..kebetulan toner dah abis. so, sy beli lah toner safi balqis spt gambar di bawah.  sebelum ini tk pernah lagi guna toner ini...kebetulan poket tengah kering, beli jer yg ini..murah sgt RM 6.90.

sebelum ini sy menggunakan toner keluaran Bio-Asli spt di bawah.  Harga dia RM40.00, agak mahal sikit.  tak sesuai nak bli harini..duit pun tinggl RM4 aje dlm poket..hahahha.  membeli ikut kemampuan lah nampak gaya nya..



Setakat sy menggunakan toner ini..kepuasan penggunaan 8/10.  Kekotoran dr muka keluar, dan muka pun tidak kering, segar gitu.  CUma harga nya agak mahal sedikit, tp boleh digunakan agak lama, lebih 3 bulan kalau tk silap sy.

Kalau nak cuba, boleh lah beli.  Google aje website Bio Asli..boleh beli secara online.  Sy pun beli secara online.  Mudah, ringkas..tk payah letih nak keluar ke supermarket ye..yg penting dlm akaun ada byk $$$$

No comments: