25.6.09

100 : ke seratus

Ini merupakan entri aku yang ke seratus
Baru nak cecah 100 entri..ada orang tu, dah cecah ribu riban
nyway....aku nak ucapkan terima kasih kepada pengunjung setia blog ini..
" pisang emas di bawa belayar
masak sebiji di atas peti
hutang emas boleh di bayar
hutang budi ku bawa mati"

Salam sayang buat teman2 semua


9 comments:

ayampinko said...

salah tu
tukarkan ayat last kepada
'hutang budy tergadai body'
ahaks..
aku tak phm kehadiran span kuning tu..

Rozita said...

ayampinko~ ko anggap je lah gamba span kuning tu spt gamba akak

Mak Su said...

caiyuk caiyuk!

berusaha lagi!

:)

Rozita said...

lambat lg la Mak Su, nak jadi blogger yang bagus
baru bertatih nih..

julietchun said...

sikit2 lama2 jadi bukit ;D

Rozita said...

thnx juliet

- j o h a r i - said...

xde kenduri ke mkn2 ke kak?

ayampinko said...

kiranyer nko nie span la ek..
hehehe

Rozita said...

johari~ ada kenduri...tp lupa la nak jemput nko

ayampinko~ suka ati ko ler nak kata aku ni span..
tp yg penting aku bukan ayam mehahahah