12.6.09

90 : saksikan lah

School Bus in Japan




lihat lah akan perbezaan nya...

balik2 org Pakistan jugak yang kena kutuk..dasat tul..

16 comments:

Rozita said...

testing..testing

░♥si lampu neon♥░ said...

haih bia betul?

INTAN said...

bus sekolah kat malaysia ni pun naif jugak....

jajazuzu said...

tu kategori BAS gak ke?

Rozita said...

tak tau ler kategori apa tu,
janji smpi gak dia org ke sekolah kan..kan..

en_me said...

bukan.. ayat last tewww - "balik2 org Pakistan jugak yang kena BOM.." ghitewww.. uhuhu, dasat tul..

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

kenapa berbeza?

camne bleh brbeza?

ayampinko said...

beza ker..?
sama jer..kan..

julietchun said...

yg penting niat mereka ke sekolah tu betul, tak kiralah bagaimana cara mereka tu sampai ye.

U-jin said...

haha..cam langit dan bumi...siannye kat pakistan tu yer...boleh berbnfas ke tuh huhu

Rozita said...

mungkin jugak gambar tu nak mengena kan org2 pakistan.
ntah2 bas dia org canggih jugak tp tak tunjuk.

email~ biasa la. mungkin juga utk hiburan

Nooryati said...

Biar betoi..ada laptop dlm bas..begitu canggih sekali
Berbeza dgn negara miskin..begitu seksa sekali..

ku tak sempurna said...

errr.... nape aku rasa bebudak pakistan tu mcm duk dlm tin sardin je...

Rozita said...

gambar ni menggambarkan perbezaan negara maju dgn negara kurang maju..
mungkin~

atau

hanya sekadar hiburan

[-suziey-] said...

hahahaa..lawak la kak zita comparison..tp kesian jgk yg kt pakistan tuh..huhu:p

Rozita said...

akak rasa gamba ni hanya sekadar hiburan
~sekali gus sindiran