21.6.09

96 : santai2 di Gunung Lang

Santai di Gunung Lang, Taman Rekreasi di Ipoh, Jalan Kuala Kangsar.

Lombong tinggal yang kini telah dijadikan Taman Rekreasi, untuk beriadah

Layan gambar je lah..zassssss

(dalam keadaan cuaca yg agak berjerebu)






12 comments:

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

tak silap aku kat perak tu..kan?

mawar merah said...

wau...cantik dan tenangnya, nak pi jugak ler nanti...

paiseh said...

tumpang bot kak..!

jajazuzu said...

bot je ada? benda alah kayuh2 boleh naik 2 org tu xde ke kak?

Rozita said...

akupentoi~ ye, akak mmg org perak jati

mawar merah~ mai ler

paiseh~ tu bukan bot akak. klu nak naik kena beli tiket RM3

jaja~ benda alah tu tkde. bot je ada

en_me said...

terrerrnyerr.. tak pakai baju safety yg kaler merah ghitewww.. ahaks..

mugiwara said...

lombong pun boleh jd tmpt rekreasi. superb.
tp kaki pancing mmg jdkn lombong tmpt rekreasi dorg kan...
er..tak mancing skali ke?

Aida Alias said...

nampak cantik tpt tu... round2 naik bot.. damai jek rasanya tu

Rozita said...

en_me ~ jaket tu ada, tp kat dlm bot

mugi~ semua tmpt boleh di jdikan tmpt rekreasi..even jamban hahahha

Aida~ tkde ler cantik sangat. ok ler utk santai2 dgn anak2. lg pun Ipoh tak banyak tmpt nak pegi, laut tkde..apa pun tkde

[-suziey-] said...

ni gunung lang langkawi ke..hehe..syiok ni:p

Rozita said...

suziey~ yg ni bukan kat langkawi
kat Ipoh Peghok :)

U-jin said...

ho ini ker gunung lang.....ok gak ...tmpt rekreasi ni