29.6.09

103 : just for laugh

dari gambar di atas, apa yang korang boleh lihat?
aku nampak ada senyum kambing senyum ikhlas kat sinun :P

23 comments:

Masy said...

x semenggah! hahahahah

Rozita said...

pandai ko cakap perak ye Masy

Nooryati said...

salam..nampak sgt nak tarik perhatian..xpandang tempat lain dahh..ha..ha..ha..

ONE ZABA said...

itupun mujur dia pakai.tempat dia tak kisah la ...tapi kalau kat sini, gempaq la jawabnya.

Bro_mie said...

erppp....tkena aku, nampak aku tutup muka ni, tp jari tbukak!

mugiwara said...

wah...manisnye senyum~

[-suziey-] said...

hahaha..lawak la kak..tu kalu laki suke la tu..ekke:D

Rozita said...

Yatie~ mungkin jugak dia tk perasan bende tu org nampak

one Z~ kat sini pun skrg dah macam2 ada

Rozita said...

bro_mie~ masya-allah, jgn pandang2..


mugi~ dia senyum kat ko ler tu

Hint Perihal said...

bdarah hidung..

Rozita said...

suziey~ lelaki mesti ler suka..ada yg tutup mata dgn jari terbukak heheheheh

Rozita said...

hint~ hidung berdarah, tanda2 awal cancer jugak tu hikhik~

arryani said...

wakakak

satu jek persoalannyeee

kat mana dia beli tu?

Rozita said...

hi arryani~ ko pun nak beli jugak ke, camtu?

ayampinko said...

emak kepada orang DIGI..hahaha..
yang ngah senyum tu bakal budak DIGI..

jajazuzu said...

bnyak la pesen gitu skang kat pasaraya. katun2 pun ada.

Mak Su said...

senyuman yang seindah suria dan penuh keikhlasan

Rozita said...

ayampinko~ huhuhu..betul3x

en_me said...

patutnyerr letak kat depannn.. ekeke

Rozita said...

jaja~toksah ler beli yang roper itu. cari yg plain la elok

maksu~ tu mmg senyuman ikhlas..free of charge hahaha

Rozita said...

amvoiii en-me...jangan lah kata begitewww
kat depan lagi la seksa youuu

julietchun said...

lelaki tak jadiklah nak sopping dok tgk org senyum,kekekeke.

Rozita said...

juliet~ ni kena tanya kaum lelaki nih...