18.6.09

93 : just fr your eyes only!

opppocot....gambar sape ni?

tiba-tiba aku tengok ada gambar ni dalam henfon aku..

ntah bila masa dia orang buat projek ni smua..

udah rupa gamba "peraduan muka terburuk di dunia"








19 comments:

Mak Su said...

aiyo, ingatkan gambar ju-on versi malaysiana tadi ;D

Mr PenyuBiru said...

kik3.. sama cam perangai anak aku.

Rozita said...

ye lah~ tak tau bila masa dia org ambik henfon tu dan tangkap gamba nih..
bila tanya semua tak nak mengaku

julietchun said...

gadis seksi woo,panas,panas.

mugiwara said...

rock gerek~

takut laki nk dekat nih!

Rozita said...

hehe~
anak pompuan akak mmg tkde kelembutan langsung..
ikut abang2 nya.

ainalhanisda said...

menten tak suker berbaju ekk

INTAN said...

perh...pempuan seksi yg brutal..hehe

- j o h a r i - said...

budak2 wat cmne pon tetap comel..
ermm..sabarlah menunngu

Rozita said...

ye~masih lagi tak suka berbaju
tu dia pakai seluar pendek abang dia..dia bantai aje

johari~tunggu apa ye? tunggu dia org besar??? emmm takut brutal cam tu jugak ler

penat aje mak dia ni lemah lembut..hahahahha ampun~ :)

jajazuzu said...

simpan kak. esok2 kalo dia buat prangai akak ugut la nak tunjuk gambar ni kat klasmate dia ke, besfren dia ke...hehehehhe


**ai dgn adik-bongsu ada simpan gmbar bogel anak buah ai. kalo dia melawan, kitorang ugut dia dgn gmbar tu. laju je dia ikut ckp kitorang. ekekkekeke

Nooryati said...

wah...seksi gitu....mcm nak lepas perasaang aje nih..lpas exam ke...

U-jin said...

uit anak dara ni.....awat seksis sgt...ahaks..pandai lak wat gaya gituh..

ayampinko said...

takziah..

gambar last nie ruper aper ek..?

paiseh said...

nak kira macamana ni.. gambar tapak kaki lebih lawa dari muka...
hahahhaa...!!!

[-suziey-] said...

umangaih..aksi terlampau nih..ekek;D

Rozita said...

jaja~ bagus jugak idea tu

yati~ dia mmg seksis gitu

u-jin~ tu le sorang anak dara akak

ayampinko~ rupa apa2 pun bleh

paiseh~ hahahah kelakar..

suziey~ dia mmg selalu buat aksi terlampau..

tHrEE oF us said...

hahaha!! x brani nk komen lelebih.. kang hade yg merasa tempeleng ngn kaki.. larikkkkkkk~~~

Rozita said...

3 of us~ hahaha larrrikkkk