2.9.09

151 : perbezaan anak halal & anak haram

kalu korang nak tengok perbezaan anak halal & anak haram...
sila kan
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.





20 comments:

Mak Su said...

lailahaillah.......

aRe_uDear said...

Masyaallah.. mmg r babi kan haram.. huhuuu...

♣haNie♣ said...

ish kak..
itu dh mcm haramjadd....
ahahahaha..
opss...bulan pose..
xbaik carut..dosye... ;P

Yunus Badawi said...

Jgn duduk dekat2 dgn anak haram tu takut kena selsema babi hehehe

birU said...

wakakakka...

lawaks gak nih,
kesian, anak babi itu tidak berdosa. kita jerk yg berdosa kalo makan dia, hehhehe

tq

Precious said...

Uikkk ... terkejut Bab1 haku!!

Mr PenyuBiru said...

hehe...

Rozita said...

hi semua..
anak haram ni ler buat ramai yang sakit + mati..
hati2

mamai said...

ha yang tu memang haram....

[-suziey-] said...

hahahaaa..lwkla kak zita..tu mmg btol haram tu..ekekek:D

Rozita said...

ye3x..anak ni..klu dinikahkan pun tetap haram..tetap jd anak haram

Hint PerihaL said...

cam ngeri jer kak...remang bulu roma bila nengok org pegang babi camtu..~~

FA-EI-ZA said...

Ye ye je gmbo ni :-) Tgk menatang ni pun geli, apatah lagi nak pegang cmtu...heran kan, ada H1N1 ni pun golongan yg blh mkn babi ni terus-menerus makan...mmmm...ntahlah

julietchun said...

kuss semangat, bukan main sayang kat anak haram tu,siap pakai baju segala.

LiNda said...

Betul .

barulah betul2 anak haram and anak halal .

kalau saya tak sanggup nak duduk sebelah .

fadzilah said...

alahai..punya la syg sgt kt binatang tu smpai dipakaikan baju..
kucing ke takpe jgk..
camne kiko...sihat?

Rashid said...

adoiii..

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

hahhaha...anak haram tu kena h1n1 ..?

messyremo said...

hehe..

adui..

bagus kak~~igt kan aape al tadi..

Rozita said...

[Lah] hahah anak baby tu cute kot..tu ler tuan dia syg sgt, smpi pakaikan baju & kasut

kiko okeh..dia jahat sikit
tp sib baik pandai pi toilet

[rashid] salam kenal