16.9.09

Kad Raya

ini pulak kad raya dari ikiqzalia.blogspot...
slmt rayer & balik kpg..


yang ini pulak kad raya dari anaklaut..


dia suruh tampal kat blog..


segak berbaju melayu..


slmt rayer ye AL


jgn lah turun ke laut waktu raya ye... :)




ini pulak kad raya dari Ainal ~ salah seorang ahli kelab TSY jugak

ini adalah kad raya keluarga bahagia TSY


TSY memberi maksud The Silver Yong


ahli2 TSY ini semuanya terdiri dari orang2 PERAK


tetapi bukan semuanya tinggal di PERAK skrg..

semuanya berasal dari PERAK...





Selamat Menyambut Syawal

Salah Silap harap maafkan

14 comments:

mamai said...

Ohhh orang silver rupanya...selamat hari raya

semoga orang silver dapat gold bulan syawal nie

messyremo said...

TSY?

hehe..mcm2 la akak ni..

igt name grup ape tadik~~

selamat ari rayer kak~

en_me said...

kalo letak namer masing2 katbawah pic itteww lagi cun n jeliter kannns.. ehehe salamm aidilfitri maaf zahir batin akak zita tewww..

INTAN said...

ahaks

Rozita said...

[mamai] silver tetap silver..tulen dik..klu tukar jg gold takut gold plated aje..no ikhlas hahhaha

[intan] auwwwww

[en_me] uh..nama kami mahal2 belaka tawwww


[messy] huhuhu..akk macam2???
slmt rayer too

matahari said...

walaupun saya bukan org silver...saya tetap nak mengucapkan selamat hari raya jugak!!!

fadzilah said...

cantiknya kad raya..
tapi naper tak warna silver pun??
jwb jgn tak jwb.. :))
p/s: bila balik kelantan?

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

oi..oi...wa pn silver gak.....ahaks..

LiNda said...

wahh... siap ada geng forum lagi .
bagus.. buka hati dan minda.

Selamat menyambut Aidilfitri dari saya dan keluarga .

Nurhayati said...

selamat hari raya buat sis rozita sekeluarga.

maaf zahir & batin!

julietchun said...

selamat hari raya, kalo nak bagi duit raya saya terima je,ahaksss.

Rozita said...

[matahari] slmt rayer

[Lah] kad tu dibuat oleh org lain. tak tau la nak jawab..heheheh

[pentoi] vah vah vah ko pun oghang peghok ke jugak?

[linDa] slmt rayer, moga ceria di raya thn ini

[yati] akk pun mintak mahap, jika ada perkara yg tidak disenangi selama berblogger ini

[juliet] duit raya akk utk bebudak yg belum baligh aje. ko udah ke belum :P ?

Mak Su said...

Rozita, selamat hari raya! maaf zahir dan batin :)

raya yang seronok :)

Rozita said...

slmt rayer mak su

thnks