5.9.09

154 : Castelo

skrg pukul 4.15 ptg
aku tengah layan citer Castelo kat Astro Ria
citer jaman tok kadok
ntah dah bape kali aku tengok sbb
syiok gak jln citer nya
kat luar sana..
dalam alam realiti ini
ada ke agaknya org yang sama senasib spt Castelo ini..huh~

11 comments:

mamai said...

ada tapi dia dah lama mati

U-jin said...

akak suka tgk rosyam eh....hehe

[-suziey-] said...

castelo ni rsnya dr dulu dia dok ulang2..jemu nye..ekekek:D

arryani said...

Kak...

aku penah nak tengok citer tu..

tapi ternyata, aku tak mmpu duduk depan TV lelama bila tgk citer tu..

Aku rasa, jiwa aku tak leh masuk kot, citer yg ganas dan pelbagai cenggitu...

Baik aku tgk citer inspektor sahab...wakakaka

matahari said...

arryani...setuju sgt dgn awak...criter inspektor sahab mmg lagi best drp castello...wakaka!!

p.s tak brapa minat dgn rosyam nor sebenarnya.

jajazuzu said...

citer castello psl apa ha? lupa laaa...

Bro_mie said...

castelo.....castelo....dan castelo lagi....lepas ni citer castelo pulak.....citer sama diulang2....tp yg konfirm astro dah naikkan caj rm10 lg....huhu

Rozita said...

[mamai] sape???

[ujin] betul3x

[suziey] dah berkali2 di tayangkan

[Yan] akk mmg suka citer ganas nih

Rozita said...

[matahari] inspektor sahab pun ok

[jaja] tak reti nak buat ulasan ek

[bro] astro mmg melampau skrg. semakin mahal, kita yg bodoh, dok tengok citer yang sama..berulang2

Bro_mie said...

tp kak, nak wat mcm mana, no choice....diorg x de saingan, area pdalaman payah nak dpt tv1,2,3 ntv7 tv9....diorang ambik ksempatan la...

Rozita said...

[bro]tu ambik kesempatan namanya...