11.9.09

158 : jgn tk bgn sahur




huh..letih nya pose...



ada ke korang pose smpi jadi mcm nih???


tak baik tau...


lain kali jangan tk bangun SAHUR
dah nak Raya pun..
cepat sungguh sebulan berlalu.


14 comments:

en_me said...

ammvoiii akak zita tewww.. blomm sebulann lagikk lorr.. ihiks

Hint PerihaL said...

tau takper..saya xpernah miss sahur...bangun pagi2.panaskan lauk..kejjut kawan2..rasa cm jd bini org plak..aduh~~

♣haNie♣ said...

errr...
jap nk kire..
ase mcm 3-4 ari jek yg bgn sahur..

hehehehehe :P

mugiwara said...

dh hujung2 kadang2 rasa malas~

Mak Su said...

masa kecik2 dulu ada gaks terasa gitu, skrg dah tak heran dah... :)

Rozita said...

[en_me] dah nak hampir sebulan la encik me yang itewww

[hint] bagusnya. bakal suami siapa la ni? bertuah nya

[hanie] ko memang....

[mugi] bape hari ko sahur? 2 hari ye?

[mak su] ye, skrg dah otai. tak pose pun kena bangun sahur jugak.

Oja said...

bukan tanak bangun tapi mata ni yg tanak bukak...

Rozita said...

[oja] dah salahkan mata pulak :P

LiNda said...

a'ah...
saya paling takut kalau tak bangun sahur.
sbb kesiankan anak2.
sbb tuh selagi ada henpon saya set alarm .. hahah

fadzilah said...

tiap2 hari bangun sahur walaupun tak boleh pose...:))
comelnya kucing tu tidor..cu tak bagi kiko mkn ye!!

messyremo said...

arini sy cmni la kak~~

dah bgn sahur..tp panas sgt arini..hehe

Rozita said...

[linDa] ko mmg sorang ibu yang prihatin. bertuah anak2

[Lah] sama ler kita. kiko kuat makan la

[messy] ye ke..sian nya
ipoh asyik ujan manjang. tak panas mana pun

Bro_mie said...

eh saya slalu dpt emel yg sama ngan akak, konfius2....adik ipar keje kat penang, konfius2....

Rozita said...

[bro] email yang sama merata-rata ada bro..