3.9.09

152 : jom sembang2

jom sembang-sembang
!@#$%&*()_+

arini pose ke tak?
korang dah beli ke baju raya?
kaler apa ek?
sedondon ke satu family?
kuih raya beli ke buat?
bape jenis korang beli?
raya ni balik kpg mana, somi ke kpg sendiri? (bg yg dah terkawin la
berbuka ni makan apa ye?

bla..bla..bla..


{nota kecut : arini aku bekeje dari Shah Alam..opis org lain..
tu pasal aku jd giler semacam jer..uwaaa....buhring tahap otromen mandul}

22 comments:

kakchik said...

ooo kat shah alam ke? bolehle soping raye..

Rozita said...

[kak chik] SA tak bes sgt. kawasan kilang.nak sopping per..
mggu depan pi KL, bes skit..hehehe

mamai said...

tu namanya sembang kosong nak hilang boring la tu

♣haNie♣ said...

haishh..
dh mcm2 geng cik kiah nganyam ketupat jek kak..

hahahah~~

INTAN said...

kita sembang topik2 itew kat port biasa ek kak ita...hehe

pari pari syurga said...

jawapan :
.puasa.. :)
.tak beli... recycle je ape yg ade. hahah
.color carca marba.. hehe.
.mungkin tak sedondon.. tp taktau lah klau last minit mak suruh sedondon.
.tak penah buat.. hahaha.
.tak beli byk2.. nanti membuang jer.
.balik kg bpak anim dulu, baru kg mak. hehehe.


bla...bla...bla.


hehehehehe..

pari pari syurga said...

ehh.. mesti tertingal 1 tau.. haha.



.hari ni nak buka nasi kerabu sama air tembikai lah. hehe.

Rozita said...

[mamai] tu sembang perut kosong namanya

[hanie]ini geng cik ita la

[INTAN] wokey..roger

[hanim] hahaha jawapan yg bernas

tasikmerah said...

aku dh dapat kuih tat yg sedap. he he.

Hint PerihaL said...

Poser la kak..tp bab baju raya..xde rasa nk beli...=] mood raya xdtg lagi

julietchun said...

mujur ada blog,hahahaha.

fadzilah said...

ari ni pose..
baju raya dh beli n dah tempah pun..
kaler pink gituuu..
sedondon adik2 beradik pompuan..
kuih raya beli je
tu je soklan yg boleh jwb...hehehe

birU said...

salam,
dah shoping sakan ke?
biru belum lagi, setakat baju dah siap tempah 2 pasang jerk, hakhakhak
tudung ariani dah beli 2 helai, huwaaa
tunggu nak beli untuk mak dan ayah jerk,
kuih2 raya dah wat, hehehhe
kalo dpt bonus, leh ar shopin sakan, kehkehkeh

gomen la kata kan

=)

ONE ZABA said...

kalau tak pose pun tak kan nak mengaku.

hari ni bukak pose ngan ikan talapia bakar cicah kicap ... nyummm ...nyummm!!!

paiseh said...

tak penah plak gua tengok ultraman mengandung~

jajazuzu said...

byknye soalan...

baju raya dh siap, mak jahitkan. raya tahun ni balik kpg belah mak, kat Sarawak. yeaaahhhh!!!

matahari said...

Salam tuan rumah, nak menyibuk gak kat sini sbb saya pun bosan tahap ultramen mandul gak ni..

paiseh...stakat yg saya tau otromen tu jantan..sbb tu nama dia otramen...kalau pompuan...mesti depa panggil utrawomen..pasal tu la kita tak pernah nampak utromen ngandung.Tapi samada otromen tu mandul ke tak..saya dok ikut ckp tuan rumah je ;)

soalan tn.rumah tu..baju raya dah beli tapi dah pakai pun sblm raya. Kuih raya pun dah beli tapi dah makan dan rasa mcm tak sempat nak tunggu raya. Macamne?

Rozita said...

[TM] ko dgn kuih tat mmg tak boleh nak dipisahkan lg

[hint] bila agaknya mood raya tu nk dtg ye...selepas bulan syawal ke?

[juliet] ye3 blog ni lah tmpt melepas perasaang

[Lah] kaler pink manjang..

Rozita said...

[biru] byk jugak yg ko dah soppin ek

[OZ] klu tk pose ngaku je lah.. pe salah. i tak bape suka ikan talapia..

[paiseh] otromen tu lelaki lah..mana de nak ngandung2 nya

[jaja] jauh nya balik raya

[matahari] i like yr xplanation pasal otomen hahahah

Fa-Ei-Za said...

Jawapan saya pulak :
*masih lagi puasa
*baju raye belum beli lagi. wend ni kot..
*baju raye tak penah sedondon, kdg2 tu recycle balik yg lama2 :-)
*kuih raye beli je...
*tiap2 taun balik kg suami sbb sy xde kg..huhu..

Rozita said...

[faeza] ok ler tu, ada jugak kpg

[-suziey-] said...

hahaha..tgh bayang otomen mandul..ekekek:D ni abis bosan la nih.