12.1.10

216 : teka & teki

arini nak kasi sedikit teka teki buat korang semua~

teka 1) apakah benda nya boleh pecah meskipun tidak di sentuh?



teki 2) apakah bendanya masuk tiga segi keluar bergulung-gulung?



jawapan nya esok ye!

yeah...arini ada lah esok... jawapan teka 1) RAHSIA 2) SUAR DALAM

mari kita lihat sape yg kena........

14 comments:

Mak Su said...

huhuhu, tak reti nak jwb ;P

en_me said...

suar dalam..

mamai said...

pertama Idea, kedua seluar dalam

Yunus Badawi said...

saya lampi sikit lah arini. Tunggu jawapan esok ajelah hehehe

[-suziey-] said...

emmm no 1 tu belon air kot..heehe..no 2 spentot..ekeke:P

Rozita said...

heheehe..kita tggu jawapan esok ye. kita tengok sape yg kena. but sorry, no hadiah okeh! just for fun :)

en_me said...

sekang dah 'esok' kanns..

julietchun said...

pagi2 nih otak kurang cekap berfungsi,ehehehe

Rozita said...

ramai yang memberi jawapan yg betul kepada teka 1) tetapi kurang tepat pada soklan 2)

terima kasih kpd yg rajin menjawab..tkde hadiah diberikan..he3x

tasekM said...

aku ingat no 1 tu jawapan dia dara. hahaha...

:P



.

Mak Su said...

hahaha!! suar dlm jawapannya, tak terfikir langsung

Rozita said...

TM..
ko tkde jawapan lain ke? he2

mak su,
ye itu lah jawapan nya. nnti tengok ye betul ke tidaknya :P

mugiwara said...

macamana leh bergulung2 tu?


erm...agak musykil juga.

Rozita said...

mugi,
balik nnti try ler tengok, cuba perhatikan :P