7.1.10

215 : uniform

haaa...ini ler gambar uniform baru DAKU...untuk tahun 2010 ini. kesian kan org yang keje pakai uniform, tkde chance langsung nak melarammssss..rugi kans..kans..
ada yang kata untung, sebab boleh berjimat cermat, tak payah beli baju baru tiap2 bulan...pada hal..tkde jugak jimatnya..sama je. malah aku rasa teringin sangat nak pi keje pakai cantik2..sian lah kat aku..

ini lah uniform yang lama. hanya tukar kaler dari putih merah kpd putih biru. ok kan uniform aku? nampak mcm sarung bantal aje...hahahahah
uniform lama ni sudah hampir 10 tahun tak di tukar kaler nya. sebab itu, tahun 2010 ini, GM kami decide nak tuko kaler..ingatkan lagi cantik..rupa nya hampessss....sama je, cuma tk serupa

8 comments:

Mr PenyuBiru said...

pergi keje dan balik keje bleh la melaram pakai cantik². uniform simpan kat locker.

kakchik said...

nasib baik ada tulis henkel, kalo tak memang cam sarung bantal pun.. :)))

blueCITY said...

heeeeeee
comelnya uniform dia
kita keja gomen'
mana de uniform
ada2 pun jaket korporat
or lab coat
heeeeeeeee

Kapten Luffy said...

agaga... memang hampes colour dia

Mak Su said...

alamak! uniform! tak per lah... layan jer lah :)

nahmy said...

yep...mmg dgn unifom akan terjimatlah sedikit wang. kalau kahwin pki uniform lagi jimat...kans?...kans??

Rozita said...

PB,
tak kuasa ler smpi gitu, tak rajin nak menuko2 baju



KC,
mmg dasat baju kali nih :P


bluE,
bes arrr keje gomen. ble pakai bj lawo2 ek?


Luffy,
mmg hampessss


mak su!
jgn terperanjat ye. ini lah yg ku pakai hari2


nahmy,
kahwin pakai uniform mana de jimat. masih kena beli kan???
tp ble guna byk kali la..

Anonymous said...

loh.... mcmana dema boleh terpikir peten tu?...