28.1.10

226 : kepala

dahsyat sungguh ye!
kalau dah smpai kepala babi hutan di letakkan di depan masjid..
apa tindakan yg boleh kita ambil..
rasa terhina sungguh

11 comments:

julietchun said...

harap tak jadi perkara buruk.

Rozita said...

juliet,
takut juga..perkauman

blueCITY said...

kena siasat sapa punya angkara
dah jumpa
kena la bagi hukuman
pastikan hukuman setimpal
dan jadi pengajaran pada semua
bukan satu pihak sahaja

[-suziey-] said...

hmm kalu berbalas2 camni smpai bile pn xabis kan..

mamai said...

rasanya kita biarkan polis yang buat siasatan usah di keruhkan lagi perkara ini jika tidak kita sama sahaja dengan mereka

Rozita said...

blu,
pihak berkuasa sedang...

suziey,
ye lah..never ending story yea


mamai,
pasti kah yg keruh akan kembali jernih? :)

Yunus Badawi said...

Malam ini kita baca Yasin minta Allah bantu kita memelihara kesucian agama Islam dan memberi balasan yg setimpal kpd mereka yg kurang ajar tu.

matahari said...

Kita tgk ada tak org nak tolong jaga masjid kita mcm kita tolong jaga rumah ibadat dia org...

Rozita said...

YB,
mereka ini mmg laknatullah~


matahari,
kita tengok siapa yg kena. soal nya apa tindakan?

Mak Su said...

x de kerja sungguh dorang ni :(

Rozita said...

mak su,
tu ler keje dia org