27.1.10

224 : kisah week end mggu lepas

ini cerita hari Ahad lepas...

kami berjalan2 ke Kuala Kangsar, lepas makan, beli belah sikit....kami singgah di Galeri Sultan Azlan Shah~ Sultan Perak (yg penuh kontroversi tidak lama dulu)

ini pandangan galeri dari depan..siap ada labu sayung lagi, trademark utk Kuala Kangsar barangkali

ini galeri kereta milik tuanku...kebanyakkan koleksi ada dari jenis Roll Royce (betul ke ejaan aku nih?)


kerusi ini juga ada di pamerkan di dalam galeri tersebut. tempat bersemayam tuanku..aku kira.

di sebelah tepi ada pulak taman tmpt riadah. sambil nak menghilangkan penat & rasa sakit kaki oleh kerana terlalu lama berdiri..kami pun singgah berehat-rehat di sini

ini lah wajah ceria yg sempat aku abadikan bersama kenangan di Galeri Sultan Azlan Shah, KK

jgn lepaskan peluang menatap wajah tuan empunya blog yang agak tembam itewww)

salam............

13 comments:

Faridrashidi.Com said...

Assalamualaikum,

Semoga sihat sejahtera, saya ingin mengajak anda membaca dan menyebarkan kebaikan. Silalah ke:

http://www.faridrashidi.com

mamai said...

kenapa aku pie Kuala Kangsar tak sampai sini padahal dekat jer ngan rumah adik ipar

tunbegia said...

tB pernah singgah bawah pokok getah pertama malaya kuala kangsar saja

salamm,

hanie said...

waaa.....nak balik kualeeeee....

Rozita said...

Farid,
akak dah singgah td, & sudah follo pun. Tq


Mamai,
ada. mungkin kamu tk perasan kot.


tB,
maknanya kamu pernah ke KK lah yea?


Hanie,
mai ler. tmpt yg indah aman permai..(ayat kasi jeles nih..

Sharinginfoz said...

thanks for sharing...

Buffered or Metered Earnings????

Avatar VS Titanic

Mr PenyuBiru said...

kerusi tu kita bleh duduk ambik gambar tak?

Rozita said...

PB,
kalau boleh, dah lama aku duduk bergambar kt situ :P

Mak Su said...

alahai, maksu selalu suruh paksu bawak ke kuala, tapi asik bizi jer dia tu....

Rozita said...

mak su,
sesekali singgah ler ke bandar di raja perak nih..
aman je, tepi sungai..boleh beli dan belah lagi..

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

lame bebenor idok balik..

Love Says it All~ said...

BRIDAL MAKEUP CLASS (2-DAYS CLASS)!!

WHEN: 27th & 28th February 2010
WHERE: EYRA RIZAL MINI STUDIO, SHAH ALAM
HOW MUCH: RM500

**CLASS INCLUDING HAIR + SHAWL STYLING
**LUNCH, MAKEUP TOOLS & PRODUCTS WILL BE GIVEN
**GOODIE GIFT SUCH AS M.A.C EYESHADOWS/LIPSTICK WILL BE GIVEN(DIFFERENT GIFTS WILL BE GIVEN TO EACH AND EVERYONE OF U.)
**CERTIFICATE OF ATTENDANCE WILL BE GIVEN.

LIMITED SEATS UP TO ONLY 10PAX!!
REGISTER LATEST BY 25th February 2010 @ 9PM

................................................................................
PROMOTION FOR PHOTOSHOOT/MAKEOVER!!!

Harga asal : RM200/person
Harga Promotion (30% less) : RM140

Package includes:
- 1 A4 size picture
- 3 4R pictures
- Free 1x makeup by Eyra Rizal
** including shawl styling
** including hair styling/ simple hairdo
- Free Cd memory

** add on: Makeup changing RM40/per makeup
** add on: 1 A4 size picture RM10
** add on: extra shooting RM15/10 pictures (will be kept in a CD)

> 10 pictures will be shooting for each person
> limited up to 10 people only
> booking RM50 only


WHEN: 7 MARCH 2010 (SUNDAY)
WHERE: E.R MINI STUDIO @ SHAH ALAM
TIME: 10:30AM (makeup starts)
LATEST BOOKING BY 5TH MARCH.


WWW.EYRARIZAL.COM
0162128740
FB: EYRA RIZAL @ EYRA RIZAL TOUCH

Rozita said...

pentoi,
sesekali tu kena balik..ziarah siapa yg ada kat sinun :)