27.1.10

225 : gambar apa

gambar apa kat blkg duit-duit ni semua?

salam penuh keceriaan,

nak tanya soklan jap..
korang perasan tak ada gambar apa kat belakang Ringgit Malaysia ~ RM1, RM5, RM10 RM50 dan seterusnya..
aku harini baru perasan..itu pun selepas di tanya oleh seseorang yg cuba menguji kepintaran aku..
ternyata aku tak cukup pintar dan bukan sorang rakyat malaysia yg baguih~


baru korang teringat nak tengok ek???

7 comments:

tunbegia said...

kena tengok duit dalam wallet sekejap,

salamm,

tunbegia said...

rm1 - wau n puncak gunung kinabalu
rm5 - twin towers klcc n klia
rm10 - lrt, mas plane, n kapal laut
rm50 - pelantar minyak

wallahualam,

mamai said...

yang mana depan yang mana belakang aku tak tahu

fadzilah said...

banyaknya duit..mintak sikit..huhuhu
lama tak mengomen...kebizian melanda kebelakangan ni.

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

ntoh le....idok perasan teman...

Nurhayati said...

kalau tak bgtau mmg tak perasan pun hihi.. gambar ape yer.. nak bukak wallet malas hehe

Rozita said...

tB...tk aci ler bukak wallet dulu..

mamai..ko lagi teruk.


Lah..understood~


pentoi...itu ler..kamu tau guna duit aje


Yati..sama ler tu. akak pun sama, lepas org tanya baru pasan blkg tu ada gambor he3x