15.1.10

218 : tips langsing bak model



1) ambil gambar mu dlm pakaian ketat yg sama setiap minggu (guna kamera hp pun tkpe..waktu sorang2 dlm bilik ye)

2) Simpan hanya makanan berkhasiat di rumah! (jgn simpan yg berlemak & berkalori tinggi)

3) minum air secukupnya setiap kali kamu berasa lapar. (air putih ye, bukan air kopi, nescafe, milo atau pun air oren)

4) kurangkan minuman berkafein. ambil mengikut had yg paling minima.

5) makan perlahan-lahan, lemah lembut gitu. jgn telan aje dengan gelojoh.

cukuplah setakat ini, tip2 utk langsing...pada hal org yg menulis ni pun tak berapa nak langsing wakakkakak

12 comments:

en_me said...

langsingnyerr.. ikiki

MIMI ZUZU @ M1N4M1 said...

makan slow2...jgn telan..kunyah sampai lumat..pergh agak2 mau dekat 2 jam baru nak habis sepinggan nasik..

blueCITY said...

heeeeeeeeeeeeeeeee...

pagi2 makan ns lemak jer
camno nak langsing
ekekkekekk

mamai said...

aku nak gemuk boleh tak

Rozita said...

en_me..
akak tau..gambar tu mmg langsing. bukan gmbar akak pun

minami..aku suka blog kamu, cara kamu menulis. aik..nape lari dr tajuk nih???

Rozita said...

bluE,
ko perli aku ke?

mamai,
kan ada susu utk gemuk. weightgain, kalu tk silap

Mak Su said...

wah.... mesti maksu nak hafalkan teknik2nyer, hafal dulu, dah hafal baru buat :)

MIMI ZUZU @ M1N4M1 said...

tima kaseh =)

Lelaki Autumn said...

baguih punyer tips nih..

Rozita said...

mak su,
dah hafal ke?

minami,
tu komen ikhlas sy

lelaki autumn,
mmg baguih. ble ikut tips ini

Kak Lily said...

Siapa yang dah berjaya sila bagitau akak hehe..

Rozita said...

sy tk pernah berjaya nak mendietkan diri..asyik makn jerk