19.1.10

220 : muka buruk

lihat betapa buruknya aku bila pakai shawl kan? buruk sungguh lah..
org pakai shawl aku pun nak pakai shawl jugak..
tk sedar diri tul lah... tk sesyuai langsung..adoiyaiiii
ingatkan boleh ler jd sweet macam YUNA..
byk jugak shawl dlm simpanan aku..buat rugi je aku beli kan..
lain kali pakai tudung saji lagi cantik..

11 comments:

blueCITY said...

heeeeeeeeeee..
senang ke pake shawl tu
cam susah2 jerk kena lilit2
ekekkek...
ramai student2 u n pelajar2 pake shawl nih,
namoak cute jer erk..
i pake tudung ariani jer la, cute macam ekin gak, ekekek

tuan gambo tuh masam jer
cuba senyum, mesti lawa gak
heeeeeeeeee

mamai said...

yang penting kita tutup aurat kan

Rozita said...

bluE,
ye lah, agaknya shawl ni lebih ssuai utk remaja2 diluar sana. bukan kakak kertu mcm sy nih ha3

mamai,
betul sgt

en_me said...

teringat abang yunus ckp, 'tak sweet takper, janji baik ati'.. ekeke

[-suziey-] said...

hahaaa..sabo je la kak zita ni..ada ka nk pakai tudung salji..ok la tu..

Rozita said...

en_me,
bab baik ati tu, tk tau nak ckp. rasanya idak ler baik sgt pung.


suziey,
tudung saji la. tudung salji org belum cipta lagik he3x

hanie said...

eh...ok jek kak...xde la peliknye pn..
hehehe

Hint PerihaL said...

pakai jelah kak..cantik bukan hanya dimata...huhu

Rozita said...

hanie,
ish..akak rasa cam nmpak lucu jerk


hint,
thank you. tp perkara pertama kita nampak adalah dr mata atau dr pandangan kita..1st impression kata omputih..

Aida Alias said...

sy tak pandai pakai shawl.. lecehnya nak lilit.. ada beli, tp pakai sekali je..

Rozita said...

aida,
lilit2..bilit2...