12.8.10

300 : selekeh sungguh






hari ini aku rasa datang kerja..sememeh sangat
atau dalam erti kata lain..sungguh2 selekeh

sebabnya...
selalu aku pakai tudung serkup (tdg yg sewaktu dgn tdg Ariani) ..
amat senang sekali bukan?
tapi harini, aku memakai tudung bawal
sbb dah lama aku tk pakai tudung bawal ni...harini rasa mcm teringin ler plak..


tapi hasilnya sungguh mengecewakan..


sib baik bulan pose.........sabor kena lebih :)

10 comments:

Yunus Badawi said...

Tudung bawal pun ok jugak. Taklah selekeh sgt. Kalau tudung bilis haruslah sememeh hahaha

Rozita said...

YB,
mg selekeh, sbb awningnya tk cukup tajam hahahah
tudung bilis aku tk pakai lah..mungkin sesuai utk ke pntai aje kot...

Nurhayati said...

yati tak pernah pakai tudung cam ariani.. sbb en suami tak suka..so baik takyah pakai. ;)

Rozita said...

Yati,
dulu mula2 encik suami saya pun tk suka saya pakai tudung jenis itu.
tapi sy pakai jugak..skrg dh jd perkara biasa

tasekM said...

syanteknya bawal tuuuuu...



.

Rozita said...

Tasek,
tu tdg bawal pakcik gugel punya, aku pinjam jer

julietchun said...

tudung bawal nak kena pakai brooch segala kan.

Rozita said...

juliet,
of course. kena lilit sana sini lagi. emmmm....tp stok lama byk kat rumah..kena pakai ler jugak.
nak jual 2nd hand..ada buyer ke? hahahhahah

DrSinga said...

awning kelepet2 macam kelim karipap eh?
:)

Rozita said...

ye...saya suka awning yg tajam gitewww