10.12.10

371 : majukedepan

setiap kali bila tahun baru menjelma
mesti ramai yang tanya
apa azam baru...atau apa visi tahun depan..

ramai yg bertanya
aku cuma jawab
nak maju kan diri
maju di dalam serba serbi

tiba-tiba
ada ler sorang kawan aku
yang mulutnya tk beli insuran

"eh ita..ko kata nak maju kan diri tahun 2011
apa kata ko mengandung sorang lagi, lagi pun ko dah lama
aku tengok tak mengandung"

cissss.......
ini bukan kategori maju kan diri lah
ini kategori maju ke depan...majukan perut ke depan..

nehiiii........

5 comments:

Aida Alias said...

kah kahhhh.. dia tk paham apa itu majukan diri.. maapkan lerr dia hehhehe

tahniah.. dah ada mcm2 jual kt kedai online akak.. semoga success!!

nahmy said...

salam...hehe..hehe abis yg lelaki yg boroi tu masuk dlm kategori ni ke?

Rozita said...

Aida..
saje dia tu ckp cmtu

nahmy..
yg itu kategori lain..sbb perut tu tak akan susut

Mak Su said...

hi hi hi, lain macam je jenis majunya

Rozita said...

itu ler mak su..janji maju