15.12.10

373 : Watson

arini aku haf day lagi
masih lagi dlm projek nak clearkan cuti tahunan
jalan-jalan..abiskan duit

aku tersinggah watson
sebelum ni belum lagi jd member dia
so, tadi aku dh tersangkut
sambil beli2 barang
terus ter register menjadi ahli watson
kena bayar RM12 utk seumur hidup
macam biasala..dpt voucher/coupon, dpt less 2 3 hengget klu beli barang kat tmpt dia
balik-balik..untung dia jugak

selain itu collect points....redeem...ah...semua card ahli cenggitu
aku yg terpedaya...
macam ler selalu nak sopping kat sana....emmm


terlajak perahu boleh di undur, terlajak perbuatan
tk guna nak menyesal dah...rugi plak rasanya RM 12 hengget tu

hikhikhik...

beli mekap pun setahun sekali ye tak..
beli skin care pun beberapa bulan sekali
bukan mcm beli ikan or beras or kopi susu teh...

apa..merepek aku nih..




ini ler rupa kad ahli Watson tu
aku rasa ramai juga yg dah ada kad ini
maknanya..ramai yang sudah terjebak sama..

5 comments:

alien said...

hek keh keh keh
aku tade kad tu!

♥ manje ♥ said...

kita pon takde lg kad tuh ~

julietchun said...

aku belum terjebak lagi :D

Yunus Badawi said...

kalau umur panjang mungkin berbaloi RM12 seumur hidup. Ditakdirnya padam cepat, rugi aje huhuhu

Rozita said...

ha ha ha
jangan lah terjebak..

YB..12 hengget tu amat bernilai bg saya..kuikuikui..